Voluntariado ALCOA

• warning: mysql_query(): No such file or directory in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 3.

Recreando o patio: "Vistalegrín"

Hoxe pola mañá no patio do noso centro levouse a cabo o proxecto: "Recreando o patio VISTALEGRÍN" que ten por obxectivo principal recuperar xogos populares e tradicionais inclusivos que axudan a mellorar a convivencia no tempo de lecer no momento do recreo.

Este proxecto foi programado dentro dun Plan Acción da Fundación ALCOA. Para levalo a cabo contamos coa colaboración de seis voluntarios empregados de Alcoa - San Ciprián, Concello de Burela, ANPA do colexio así como familias e profesorado.
A todos queremos agradecerlles a súa colaboración co noso centro escolar por regalarnos horas do seu tempo libre. Tamén aproveitamos para agradecerlle a Carlos Peinó, ex compañeiro e mestre a súa ilusión, disponibilidade e motivación para axudarnos a organizar esta actividade tan motivadora para o alumnado.

Gracias a todos e todas... Quedou perfecto para xogar no recreo!