Vista Alegre News. As abellas

• warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 2.
  • warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 3.

Esta vez cambiamos os papeis, o alumnado da clase da Xirafa convertéronse nos entrevistadores desta edición especial do noso programa Vista Alegre News e o alumnado de 3º A e 3º B, despois dun grande traballo de investigación, convertéronse nos expertos na materia a tratar.

Unha vez máis utilizamos a técnica de croma, facendo maxia na clase, que se convertiu nun plató de televisión con conexións en directo ao Museo da Mel, como poderedes ver no vídeo que vos achegamos a continuación:

blog | by Dr. Radut