blogue deLuisa

Como disfrutamos no Samaín

O martes 31 de outubro, celebramos o Samaín no cole e @s alumn@s de 5º de Primaria participamos nas actividades conxuntas organizadas por diferentes equipos do noso colexio. Entre outras cousas, ambientamos os espazos comúns e as portas das aulas. En Plástica, deseñamos un monstro para expoñer na Biblioteca do centro xunto aos de cada unha das aulas do colexio. En Lingua Galega, fixemos a súa descrición para usar como actividade nas visitas dos grupos á biblioteca escolar. Tamén trouxemos cabazas adornadas da casa e fixemos unha exposición na subida ás aulas do edificio onde todas os grupos participaron con diversas aportacións. Fixemos obradoiro de comida sa e terrorífica e tivemos unha degustación conxunta con todos os nenos en nenas do colexio. Rematamos con cancións e bailes ensaiados para esta ocasión. Foi un día moi divertido!

Para ver algunha foto máis e un mini-video, accede picando AQUÍ.

Saída de 5º a Vegadeo

Os alumnos de 5º desplazáronse a Vegadeo ao Centro de Formación para o Consumo para participar nun obradoiro sobre froitas e verduras, titulado “De la huerta al supermercado”.

As actividades foron as seguintes:

• Explicación do obradoiro e indicacións e normas.

• Repaso da clasificación dos alimentos segundo a súa función: enerxéticos, construtores e reguladores.

• Diferencia entre verduras e hortalizas e exemplos de cada unha.

• Plantamos una semente de tomate sacada dun tomate cherry. Levamos a planta para o colexio e coidaremos dela.

• Elaboración dunha lista de compras con froitos de temporada, algún conxelado e/ou en conserva (para os que non son de temporada).

• Visita ao supermercado para mercar os alimentos da lista preparada (pequeno grupo).

• Somos cociñeiros e preparamos un puré de tomate fresco e san cuns mandís moi coloridos.

• Degustamos o tomate en tostas cun pouco de sal, aceite de oliva e aos que lles gusta cunha porción de pavo.

Non nos esquecemos de firmar no libro xigante de visitas.

No tempo de sobra, fomos ao parque que está ao lado do Centro de Formación para o Consumo e merendamos e xogamos antes de volver para o noso cole.

Pasamos unha mañá estupenda e aprendemos e repasamos moitas cousas.

VER máis fotos

Enlace ao Centro visitado: http://www.cfc-asturias.es/cfcs/show/5