Iniciar sesión: Acceso

DÍA DA PAZ

SAÍDA AO CASTRO

MERCADILLO SOLIDARIO

Dende o 26 ao 29 de febreiro, de 12:00 a 12:45 imos levar a cabo un mercadillo solidario para recaudar fondos para a Asociación Española do Sindrome de KBG e á Asociación do Síndrome de Angelman.

CHARLA CIBERSEGURIDADE

O 11 de decembro o alumnado de 4º, 5º e 6º recibiu unha charla sobre ciberseguridade e uso apropiado das redes sociais.

DIVERSIDADE FUNCIONAL

O 3 de decembro foi o día da diversidade funcional. Os maiores contáronlle un conto aos pequenos e vimos un curto.

25 N

O venres 24 de novembro realizamos unha actividade promovida polo concello onde se traballou a igualdade a través do xogo.

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Taller de alimentación saudable.

MAGOSTO

O venres 17 de novembro celebramos o magosto. Comemos castañas e realizamos xogo no patio. Pasámolo xenial!

CAMPO A TRAVÉS COMARCAL

O xoves 17 de Novembro celebrouse en ribadavia o campionato comarcal de campo a través escolar. Unha mañá diferente en convivencia con outros nenos e nenas doutros colexios. E unha mañá soleada!!

SAMAÍN

O martes 31 de outubro celebramos o Samaín. O noso alumnado veu disfrazado e fixemos manualidades. Pasámolo xenial!!