Publicación de listaxes de fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición de libros de texto e material escolar.

Estimadas familias.

A partir de hoxe está publicada a listaxe provisional de fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

Pode consultarse no Centro ou na aplicación fondolibros no apartado de Cidadán. FONDOLIBROS

O período de reclamacións será o 12 e 13 de xullo.

A listaxe definitiva publicarase  o 14 de xullo.

Un saúdo.

O Equipo Directivo.

Listaxe de libros de texto. Curso 22/23

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar a relación de libros de texto para o curso 2022/2023.

Tags: Secretaría

Feliz Día das Letras Galegas 2022!

Este 2022 dedícaselle o Día das Letras Galegas a Florencio Delgado Gurriarán. Para celebralo, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso centro, fixo esta bonita proposta. Este ano facemos xogos e recitados tradicionais!

Agardamos gocedes tanto véndoo como nós facéndoo.

Matrícula curso 22/ 23

LISTAXE DE ADMITIDOS PARA O CURSO 22/23

TODO O ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA PARA O CURSO 22/23 ESTÁ ADMITIDO.

Para consultar calquera dúbida, chamar ao centro de 12:30 a 14:00

8M no CEIP de Viñas

Oxalá pronto sexa unha data na que teñamos que deixar de reivindicar polo que é xusto. Mentras tanto aquí estaremos dando voz a mulleres brillantes e emprendedoras inxustamente valoradas na súa época.

Admisión do alumnado para o curso 22/23

Día de Rosalía 2022

O día 23 de febreiro celebramos o Día de Rosalía no noso centro.

A profesora Eva, ademais dunha estupenda mestra de Educación Física, é a responsable da Normalización da Lingua Galega e tráenos propostas tan bonitas, frescas e actuais como esta. Todo o colexio bailando unha muiñeira para celebrar o Día de Rosalía!

RESERVA DE PRAZA, CAMBIO DUN CENTRO A OUTRO A QUE SE ESTEA ADSCRITO.

25N no CEIP de Viñas

Tags: Efemérides