CAMIÑANDO POLO VAL DE VEA

MARCHA SENDERISMO "GLORIA FUERTES" | CEIP Gloria Fuertes, Cobisa (Toledo)

O martes, 22 de xuño, terá lugar a saída de fin de curso con todo o alumnado do centro. Mantendo os grupos de convivencia, realizaremos 3 rutas de sendeirismo pola contorna do ríos Vea e Ulla, diferenciadas segundo as idades:

• Educación infantil realizará un tramo do Camiño da Geira e dos Arrieiros, 1450 metros, dende o lugar de Barco (Couso).
  • 1º e 2º de Educación Primaria camiñará desde Vilacriste (Cora), sobre 2.350 metros.
  • 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria farán todo o tramo camiñando desde o centro escolar, unha distancia aproximada de 5 km.

Rematarán todas as andainas na Praíña de Pontevea para merendar e realizar unha xornada de xogos ao aire libre. Regresaremos en autobús sobre ás 13:00 h.

Todo isto se as previsións meteorolóxicas o fan posible.

Adxuntamos planos de cada ruta:

Sitio Web de CEIP Manuel Siurot - La Palma del Condado

- Plano xeral.

- Ruta infantil.

- Ruta 1º e 2º primaria.

- Ruta de 3º a 6º primaria.