Operacións Suma

TRABALLAMOS A SUMA. CASTELÁ

Pica sobre o nome da actividade para acceder as páxinas nas que traballar as sumas.
SUMAMOS CONTANDO Realiza a suma contando os obxectos de cada cadro
CONTA E SUMA Conta cantos cangrexos e a cantos peixes hai e realiza a suma.
PRIMEIRAS SUMAS Realiza as sumas axudándote das boliñas
CALCULA A SUMA Suma os números de cada un dos obxectos. Picar en iniciar.
PICA NA SUMA Pica no resultado da suma. Tres niveis de dificultade. Picar en iniciar.
SUMANDO QUE FALTA Indica o sumando que falta. 3 Niveis de dificultade.
CALCULA O SUMANDO QUE FALTA Busca o sumando que falta. 1º ciclo

ELIXE O SUMANDO

Actividade na que hai que elixir o sumando correcto para acadar o resultado indicado.

CALCULA SUMANDOS

Calcula os sumandos para obter o mesmo resultado.

SUMA TRES SUMANDOS

Realiza as sumas de tres sumandos.
SUMA 10 Pica sobre as imaxes para lograr que a fila sume 10.
SUMAS Realiza as sumas. Catro niveis de dificultade
MAIOR, MENOR OU IGUAL Realiza a suma e indica de o resultado é maior, menor ou igual que o indicado.
SUMANDO Marca a cifra que hai que sumar para que a suma sexa correcta. Picar en iniciar. 1º ciclo.
O MESMO NÚMERO DE PUNTOS Marca todas as fichas que sumen o número de puntos indicado. 1º Ciclo
SUMAS DE OUTONO Realiza a suma antes de que folla chegue ao chan
QUEN CHEGA ANTES SUMANDO? Xogo para competir sumando co ordenador.
SUMA OS DADOS Tira os dados indica o resultado obtido.
SUMA DADOS Suma os dados, podes escoller entre os puntos das caras visibles ou das que non se ven. Picar en iniciar.
SUMAS CATRO EN RAIA Escoller dous números e indica no cadro o resultado da súa suma para facer catro en raia antes que o teu contrincante.
ADIVIÑA E SUMA Adiviña o valor de cada animal para que as sumas sexan correctas. Picar en iniciar.
PIRÁMIDE DE SUMAS Realiza as sumas en pirámide. Picar en iniciar.
DESCOBRE OS SUMANDOS Actividades nas que partindo do resultado da suma deben de encontrarse os sumandos.
CORRIXE AS SUMAS Realiza a suma para ver se o resultado que se indica é correcto
ATOPA A SUMA Actividades nas que debes atopar a suma que corresponde ao resultado
SUMA DE SUMAS Actividades na que debes de calcular tres sumas e finalmente a suma total
SUMA DE DECENAS E CENTENAS Aprende a realizar sumas de decenas e centenas.
CALCULA SUMANDOS Calcula os sumandos que faltan nas sumas.
PEQUENAS SUMAS Enche os espazos baleiros sumando as filas e as columnas.
PEQUENAS SUMAS II Pica nos números que sumen o total indicado no cadro.

SUMA OS NÚMEROS CONSECUTIVOS I

SUMA OS NÚMEROS CONSECUTIVOS II

Escolle no listado os números consecutivos e calcula a súa suma.
SUMAR PREZOS Marca os dous xoguetes cuxos prezos sumen a cantidade indicada.
ATRAPA OS NÚMEROS QUE SUMEN... Marca os dous números continguos (na fila ou na columna) que ao sumalos teñan como resultado o número indicado.
CADRO MÁXICO Enche o cadro máxico arrastrando os número de forma que sumando os da fila, os da columna e os da diagonal obteñas o número indicado no cadro inferior.
GAÑA TERRITORIO Avanza no taboleiro marcando tantos cadros como o resultado da suma dos dados. Dous xogadores
MÁQUINA DE CALCULAR Completa os valores que faltan na suma
ESTRELA DE SUMAS Realiza as sumas para completar estrela
SUMA CON CONDICIÓNS Realiza as sumas tendo en conta os condicionantes indicados.
PUNTUACIÓN EN DIANA Realiza a suma para ver cantos puntos hai na diana
O 34 MOI MISTERIOSO Descubre o misterio do número 34 realizando sumas

TRABALLAMOS A SUMA. JCLIC CASTELÁ

Pica sobre o nome da actividade para acceder as actividades Jclic nas que traballaras a suma.
A SUMAR Actividades de ordenar, sumar e identificar números. 1º Primaria
SUMAS  Actividades para traballar as sumas con números de dúas cifras
SUMAS LEVANDO Actividades para practicar as sumas levando, tamén ten problemas para resolver. 1º ciclo.