Actividades Curso 18-19

SIMULACRO DE INCENDIO

O mércores realizamos un simulacro de incendio, o resultado foi moi bo!

DÍA MUNDIAL DO AUTISMO

Hoxe é 2 de abril: o Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo. Que quere dicir isto? Hoxe é un día para reivindicar un lugar na nosa sociedade para as persoas con autismo.

CELEBRACIÓN DO ENTROIDO

O venres, 1 de marzo, celebramos o Entroido no noso pavillón. Moitas familias participaron e pasamos unha fantástica xornada. O tema de este ano é "EMOCIONarte" así que fumos disfrazados de diferentes representacións artísticas. O pasamos xenial!

CHARLA SOBRE MERENDAS SAUDABLES

O luns, 25 de febreiro, tivemos unha charla para mellorar as merendas de nosos peques.  Silvia Castro, farmacéutica e  nutricionista, nai duns alumnos do cole, axudounos a coñecer as pistas para poder disfrutar da comida, e en especial as merendas, dunha maneira moito máis saudáble.

menús saudables

ENGLISH DAY

O pasado xoves 21 celebramos o English Day. este ano adicouse a Canadá. Se clicades na foto poderedes ver o ben que o pasamos.

DÍA DA PAZ

O pasado mércores festexamos o día da paz podedes ver as actividades realizadas premendo na imaxe.