Skip to Content

Arquivo

APRENDEMOS A DESCRIBIR

 
 

Este primeiro trimestre adicámonos a traballar as descricións, aquí tedes un resumo do noso traballo, contén os estándares avaliados (os traballados son moitos máis!) e tamén a secuencia de actividades realizadas.  


 

O segundo trimestre ímonos adicar aos textos instrutivos, xa vos contaremos... ;)

SECUENCIA DO PROXECTO "OS CANS"

Estamos ultimando detalles para que quede un libro perfecto! Mentras tanto ensinámosvos o proceso que levamos a cabo para elaboralo. 

AVALIACIÓN

Por medio deste portafolio da avaliación imos descubrindo o que tiñamos que aprender no primeiro trimestre, que é o que se nos pide nas tarefas, como podemos mellorar, canto nos falta por aprender e canto levamos avanzado... Reflexionamos, pensamos, escribimos, sumamos, facemos esquemas e ata mostramos o que sabemos e sentimos por medio de debuxos.

 

RECICLANDO PELOTAS DE PÁDEL

En 1º A e B o ruído facémolo nós, non as sillas.

 

O APALPADOR VISITOU AS CLASES DE 1º ANTES DE NADAL

Visitounos o Apalpador! Nas cartas do coe non pedimos xoguetes, aquí vos deixamos algúns exemplos do que pediron os nenos de 1º A. 

Diego: pelotas para todos os nenos e nenas do mundo

Arianna: árbores para ter froita.

Daniela: música para todos e todas.

Breixo: árbores para que siga habendo osíxeno.

Carmen: as árbores para ter papel.

Iván: bicicletas para todos e todas.

Emma: amigos para todos e todas.

Carmela: un colexio para todos os nenos e nenas.

Carlos: cores para que todos poidamos pintar.

Bruno: ordenadores e Internet para todos e todas.

Antón: animais para que nos fagan compañía.

Claudia: o sol para ir á praia e divertirse.

Alba M: choiva que medren as plantas.

Yago: cartas para todos os nenos e nenas.

Mario: choiva para que medren as flores.

Isma: auga limpa para os animais do mar.

Nerea: peonzas para que todos se divirtan.

Óscar: cans para todos e todas.

Paula: xogos para todos e todas.

Miguel: roupa para todos e todas.

Iván L.: casas para todos e todas.

Alba C.: corazóns para todos e todas.

 

 

 

QUE FACEMOS NOS RINCÓNS?

VOLVEMOS COS RINCÓNS!

Esta semana volvemos cos rincóns rotatorios:

Artístico: Debuxamos xogos e escribimos as súas instrucións (as profes avaliamos o que os nenos e nenas xa saben sobre os textos instrutivos) 

 

   

 

Científico: Utilizamos os fonendos que nos regalou Xan, o veterinario que nos veu dar a charla. Medimos as pulsacións en reposo e despois de darlle unhas voltas ao corredor.

Literario: Escribimos as partes dun libro.

Matemático: Seguimos a ordear tapóns.

TIC: Buscamos información sobre as plantas sen guía, o que a nós nos interese. 

 

O LIBRO DOS CANS

Aquí vos deixamos en primicia o noso libro dos cans. Este é o resultado de tres meses de traballo de búsqueda da información, contraste de fontes, análise, resumo, categorización... dos nenos e nenas de 1º A e B. O resultado de tanto esforzo valeu a pena!

Temos que dar as grazas a cantos nos axudástedes: ás familias por aportar materiais e fotos, a Xan por virnos a dar a charla, ás persoas da clínica Montegatto de Oza dos Ríos por acollernos amablemente nun "día de cans", á Técnico de Normalización Lingüística do Concello por axudarnos a que esté escrito en galego normativo e a cantos vos interesástedes no noso proxecto e fixéstedes que fora posible. Grazas!

Agora queda imprimilo e presentalo en sociedade. Xa falta pouco para telo nas nosas mans, en breve mandarannos a copia impresa e encuadernada. 

 

 

Para velo en pantalla completa picade no cuadriño do centro da imaxe onde pon "fullscreen".



by Dr. Radut