Benvidos

As Clases de segundo

Benvidos a noso Blog

CONTACONTOS SOBRE IGUALDADE

Raquel Queizás amenizounos a mañá aos nenos de 1º e 2º cos seus contos sobre igualdade. Pasamos un rato moi divertido escoitando, participando e ata colaborando como actores e actrices.

Contacontos de Igualdade from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

ADIVIÑAS

Fomos á biblio a presentar as nosas adiviñas inventadas a partir de modelos aos compañeiros e compañeiras, en parellas e de memoria, recitamos as nosas e esperamos a ver se sabían que eran. Aquí unhas imaxes.

Adiviñando entre clases from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PROGRAMA "ANACOS DE VIDA", TVG.

Probablemente estes días vístedes un autobús azul bastante chamativo pola vila era o do programa da TVG "Anacos de Vida" que se emitirá despois do verán e que conta as historias que se agochan nas fotos antigas. O programa contou coa participación do alumnado voluntario de 1º A e B do CEIP Vicente Otero Valcárcel, algunhas esceas graváronse dentro do centro para o que contamos coa colaboración de alumnado de 3º e 2º de EP que actuaron como extras. Aquí vos deixamos unhas imaxes.

DESPEDIDA MADRIÑAS E PADRIÑOS LECTORES

Despedimos aos nosos padriños e madriñas lectoras de 6º de EP con agasallos e biscoito. Moitas grazas por lernos!

EDUCACIÓN VIAL

Hoxe visitáronnos dous gardas de tráfico para ensinarnos cousas de Educación Vial. Ademais de facernos unha pequena presentación tamén nos deixaron montar na moto, no coche, poñer a sirena e ata unhas gafas que nos permitían ver como temos os reflexos diminuidos cando se consume alcol.

PRODUTOS FINAIS DO PROXECTO DE 1º DE EP

Aquí tedes o  "Inventario de Animais"  (seguimos o modelo do Inventario de Animais de Kalandraka) e o herbario que fixemos para a exposición final do proxecto "DESCUBRINDO CARRAL, TEMOS MOITO QUE CONTAR" os nenos e nenas de 1º A e B.

INSTALACIÓN ARTÍSTICA "VILA IMAXINARIA"

Aquí deixamos un resumo do que foi a instalación deseñada dentro do traballo de Fin de Máster por Noemi Vázquez no edificio Toñito Espiñeira. Foi unha experiencia moi bonita co paso do tempo en persoas e edificios e con referentes cercanos e internacionais. Moitísimas grazas a todas as familias pola visita e por participar. Sobre todo, parabéns a eses pequenos e pequenas artistas de Carral!

INSTALACIÓN ARTÍSITCA VILA IMAXINARIA from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

JOSÉ CARDOÑA E A BREXA

O alumnado de 1º A e B fixo unha saída didáctica pola contorna. Primeiro visitamos unha exposición na Biblioteca Municipal da man do encargado de Cultura, Carlos Lorenzo, que nos ensinou moitas cousas sobre a arte da fotografía e sobre a vida e obra do fotógrafo José Gestal "Cardoña" afincado en Carral. Despois da man de Mónica visitamos A Brexa, alí recollimos moitas mostras de flora autóctona para realizar o noso herbario. En todo momento estivemos acompañados pola Policía Local. Moitas grazas a todos e todas por colaborar!

E MÁIS SOBRE PLANTAS...

Pois como necesitábamos información sobre plantas da contorna para facer o noso herbario, e para aprender o mellor e preguntar a expertas, hoxe tivemos a segunda visita, veu Mónica cunha chea de fotos. O martes iremos a recoñecelas e a recollelas in situ. Grazas familias!