Comezo do curso escolar 2020-2021

Data de comezo do cuso escolar 2020-2021

Horarios e portas de entrada e saída do centro clicando na táboa

xoves día 10 de setembro

• 4º e 5º de E.I.
  • 1º, 2º e 3º de E.P.

venres día 11 de setembro

• 6º de E.I
  • 4º, 5º e 6º de E.P.

Debido á situación creada polo SARS Cov 2

• Non haberá reunión de comezo de curso coas nais/pais os días 10 e 11
  • O alumnado de infantil poderá entrar no recinto do colexio acompañado só por un adulto
  • O alumnado de primaria non pode entrar acompañado dentro do recinto do colexio
  • O alumnado que utilice o comedor escolar e vaia a ser recollido, levarémolo á porta principal dende as 15:30 horas.

Haberá comedor e transporte escolares

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO - CURSO 20-21

DOCUMENTACIÓN IMPORTANTE:

MATERIAL DE AULA CURSO 20-21

MATERIAL DE AULA SOLICITADO POR CADA TITORÍA CURSO 20-21

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º E.P. - 2º E.P. - 3º E.P. - 4º E.P. A - 4º E.P. B - 5º E.P. A - 5º E.P. B - 6º E.P.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 20-21

A recollida dos libros de texto de 3º e 4º de E.P. farase os días 3 e 4 de setembro de 10:30 a 13:00 horas.

•  Listaxes definitivas de admitidos cos libros concedidos para o alumnado de 3º e 4º de E.P. para o curso 20-21
  • Listaxes provisionais de admitidos co número de libros concedidos para o alumnado de 3º e 4º de E.P. para o curso 20-21

As familias que solicitastes axudas (non todas están concedidas) podedes pasar polo centro a recoller:

• Vales das axudas para a adquisición de libros de texto
  • Vales das axudas para adquisición de material escolar

- Fondo solidario de libros de texto (alumnado de 3º e 4º E.P. xa que 5º e 6º ten e-dixgal)

- Axudas para a adquisición de libros de texto (alumnado de 1º e 2º E.P. e o que teña discapacidade dun 65% polo menos) (A adquisición de libros de texto realizarase, preferentemente, a través das librarías/establecementos da zona de referencia do centro educatvo).

- Material escolar (alumnado de E.P.)

INFORMACIÓN XERAL - Curso 2020-2021 presentación do 20/05 ao 19/06, incluídos

Procedemento ED330B

Orde do 12 de maio de 2020 (DOG do 19)  Enlace ao Diario oficial de Galicia

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario Anexo I, facendo clic aquí

Opcionalmente, poderanse presentar presencialmente nos centros: enlace a Anexo I e ao Anexo II

Para máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace - Manual de usuario para os cidadáns: enlace

IMPRESOS SOLICITUDE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLARES

IMPRESOS PARA SOLICITAR TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLARES PARA O CURSO 2020-2021

Durante estes últimos días do mes de xuño e os primeiro do de xullo teriades que descargar os impresos, enchelos e entregalos no centro

TRANSPORTE COMEDOR

- Solicitude transporte

fóra da área de influenza

- Impreso solicitude

do comedor escolar

- Solicitude transporte vivindo

a menos de 2 km

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN 2020

ESTE ANO AS RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN VEÑEN DA VOSA MAN!!!

TODOS OS CONTACONTOS DE BOAS NOITES PARA QUE QUEDEN DE RECORDO DESTES TEMPOS DE CONFINAMENTO. GRAZAS!!!

NOTA INFORMATIVA SOBRE A 3ª AVALIACIÓN DE ED. INFANTIL

NOTA 3ª AVALIACIÓN INFANTIL

O Equipo de ciclo de Educación Infantil decidiu, dadas as circunstancias, manter os ítems de avaliación e as correspondentes cualificacións do 2º trimestre para cada alumno.

Esta decisión apoiase lexislativamente nas Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia; e pedagoxicamente na imposibilidade de facer unha observación directa e sistemática do traballo realizado polo alumnado, principal instrumento de avaliación nesta etapa.