ENTROIDO 2020

ENTROIDO

O día 21 de febreiro imos festexar o entroido e prepararemos actividades relacionadas con esta festa. Por iso solicitamos a vosa colaboración como familias. O tema escollido este ano son “SUPERPODERES NA DEFENSA DO PLANETA”.

O alumnado elixirá un SUPERPODER e poderán vir co disfrace dun superheroe ou dunha superheroína, que loitan pola defensa do planeta, relacionado co superpoder.

Como exemplos ou ideas, poderían ser: para evitar lumes; antiplástico; rescate de animais, limpadores de ríos, lagoas, mares,..; brigadas antilixo nas rúas, estradas,...; pola reciclaxe;...

Venres 21:

• O alumnado virá vestido das súas casas (coma todos os anos, recomendamos que se utilicen preferiblemente materiais reciclados ou roupa da casa, sen necesidade de mercala) con algo relacionado coa temática elixida por eles.

• Igual que en cursos anteriores, o alumnado de 5º e 6º colaborará elaborando unha sobremesa tradicional do entroido (filloas, rosquillas, flores, orellas… que serán compartidas con todo o alumnado do centro nunha degustación colectiva).

• Os produtos aptos para o alumnado con intolerancias ou alerxias estarán identificados.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

LECTURAS BIBLIOVELEIRO NADAL 2019

LECTURAS PARA PRELECTORXS

E FAMILIAS

LECTURAS PARA PRIMEIRXS

LECTORXS, AUTÓNOMXS E

EXPERTXS.

BO NADAL 2019

A árbore de nadal deste ano 2019

Grazas a todas as familias que participastes

en vestir esta árbore.

TODAS AS MESTRAS E MESTRES DO COLEXIO

DESEXÁMOSVOS UN BO NADAL 2019!!

FESTIVAL E AVISOS DE NADAL

O venres 20 rematan as clases deste primeiro trimestre.

• Non haberá actividades extraescolares pola tarde.

• O alumnado que usa o comedor sairá no horario habitual que lle corresponde aos venres (transporte 15:00). Non habería saída ás 15:30 horas, se a algunha familia lle causa problemas que nolo comunique.
  • A representación das actividades de Nadal comezará a partir das 11.00 horas na Casa da Cultura.

MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-2020

1ºE.P. - 2ºE.P. - 3º E.P. - 4ºE.P. - 5ºE.P. - 6ºE.P.

n/d

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 19-20

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Listaxe definitivo de alumnado admitido