RESERVA DE PRAZA NO INSTITUTO PARA O CURSO 2022-2023

Segundo a Orde do 12 de marzo de 2013 e posteriores modificacións sobre o procedemento de admisión nos centros docentes:

·        O alumnado de 6º de Primariado noso colexio ten prioridade para a admisión no IES Francisco Aguiar ao que estamos adscritos.

·        Se desexa continuar os seus estudos no citado instituto deberá presentar a solicitude (ANEXO I) no CEIP Francisco Vales Villamarín.

·        O prazo para facer a reserva é do 11 de xaneiro ao 8 de febrero.

·       O CEIP Francisco Vales Villamarín remitirá ao IES Francisco Aguiar as solicitudes de reserva de praza do alumnado que faga uso da prioridade de admisión como centro adscrito.

·       O alumnado que desexe continuar os seus estudos NOUTRO CENTRO DIFERENTE ao IES Francisco Aguiar, NON TEN QUE PRESENTAR O ANEXO I e deberá presentar a súa solicitude de admisión (ANEXO II) no centro escollido entre o 1 e o 20 de marzo.

·       O alumnado admitido no IES Francisco Aguiar e nos outros centros escollidos deberá formalizar a matrícula nos citados centros entre o 25 de xuño e o 10 de xullo.

1. Solicitude (ANEXO I)

2. Información para as familias