O MÉRCORES, DÍA 12 DE SETEMBRO, COMEZA O CURSO 2018-2019

Resultado de imagen de COLEGIO

1.  Período de Adaptación do alumnado de 4º de Infantil:

Durante este periodo farase a entrada pola porta principal.

12 de setembro- Entrada ás 12h, o alumnado acompañado dun familiar.

13 e 14 de setembro – Entrada sen familiares dende as 10:00 h ata as 11:30 h. As mestras recollerán ao

alumnado na porta principal. Á saída, as familias estarán nas proximidades da porta principal.

17 e 18 de setembro – Entrada ás 10:00 h e saída ás 12:00 h.

19, 20, 21,24, 25 de setembro - Entrada ás 10:00 h e saída ás 13:00h.

O resto do curso, o horario será completo.

2. O primeiro día, o alumnado de 1º de E. Primaria accederá ao Edificio B de Primaria pola porta principal.

3. O alumnado de E. Primaria de nova incorporación ou que cambie de grupo deberá presentarse na entrada do Edificio A de Primaria (diante de Secretaría) onde será individualmente acompañado polo profesorado ata o seu grupo (tal e como será avisado por teléfono).