25 de novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero

Para poder erradicar da nosa sociedade a violencia contra a muller é preciso  transmitir familia, escola e sociedade en xeral, unha educación baseada no principio de iguladade entre sexos e a non discriminación por este motivo. Debemos educar na igualdade desde a diferencia.

E, por onde comezar co noso alumnado?. No blog  de Leo e Mariña tedes unha magnífica selección de recursos (pinchade aquí para acceder).

Unha proposta... Un bo comezo sempre son as cores e no libro  "Cuentos para antes de despertar" de Nunila López e Miryam Camero podemos atopar o magnífico conto  "Los Colores" que podedes ler aquí.

No blog "Educando en Igualdad" podedes atopar un montón de recursos moi interesantes para a aula.
E para reflexionar, xa que estamos preto do Nadal...