Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN CURSO 23-24

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas

A información contida neste listaxe definitiva pode consultarse:

LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN CURSO 23-24

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas

A información contida neste listaxe pode consultarse:

- Presencialmente: no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

-Telemáticamente: a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

Admisión 23-24

O prazo para a presentación das solicitudes de admisión para o curso 2023-2024 é do:

1 ao 20 de marzo

Pódese facer a solicitude de dúas formas:

- De maneira telemática a través da aplicación admisión alumnado, na seguinte ligazón:

ADMISIÓN ALUMNADO

Reserva de plaza centro adscrito 2023/2024

Segundo a Orde do 21 de outubro de 2022 entre o día 16 de xaneiro e o 6 de febreiro o alumnado de 6º de Educación Infantil ten que presentar neste centro o IMPRESO ED550A correspondente á reserva de praza no centro adscrito para o vindeiro curso 2023/2024.

Lista definitiva de admitidos para o curso 2020/2021

Unha vez rematado o prazo de admisión do alumnado para o curso escolar 2020/2021 faise público que todo o alumnado solicitante obtivo praza na EEI de Traba.

O alumnado deberá formalizar a matrícula do 1 ao 10 de xullo.

Para calquera outra cuestión estamos á vosa disposición a través do correo do centro:

ceip.traba@edu.xunta.es

Adaptación das programacións didácticas por mor do Covid-19

Nas Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, remitidas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, recóllese a necesidade de publicar na páxina web do centro as adaptacións realizadas nas programacións didácticas para o seu coñecemento por parte da comunidade educativa.

Achéganse a continuación:

Admisión de Alumnado

Tal como se establece na Resolución do 5 de Maio de 2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, reanúdase dende o vindeiro luns día 11 de maio e até o luns 18 de maio (ambos incluídos) o prazo para a Solicitude de Admisión do alumnado para o vindeiro curso escolar 2020/2021.

Debido a situación sanitaria na que nos atopamos deberán terse en conta as seguintes cuestións: