Música 3º_ Jueves 23 abril

Buenos días,

la primera actividad optativa que os sugiero, para subir nota, es cantar la canción: "Nós imos cruzar" del libro "Bicos de música" de Mamá Cabra. Os dejo abajo la letra y enlaces para la música. ¡Ánimaros a aprenderla que es divertida!

Aquí podéis escuchar la canción.

Y aquí tenéis la música de la canción sóla, para poder cantar por encima.

***Podéis descargar o imprimir la letra pinchando sobre las dos flechitas del margen superior derecho.

Música 3º_ Jueves 16 abril

Buenos días.

¿Os animáis a tocar un poco la flauta? Hoy os traje una canción para que practiquéis con ella.

Importante:

•  La digitación (movimiento de los dedos) de vuestras flautas es el de la derecha (que pone German fingering).
  • Los círculos de colores indican que los dedos están tapando los agujeros. Los que aparecen en negro es que están sin tapar.
  • Empezar sin soplar, con la flauta en la barbilla intentando mover los dedos, hasta que os salga. Entonces es cuando podéis soplar.

Al principo va un poco rápida pero después se repite mucho más lenta, así que no os preocupéis. Y fijaros que es siempre la misma frase musical que se repite.

Música 3º_ Jueves 2 abril

¡Buenos días a tod@s!

Para hoy os propongo que veáis el siguiente vídeo. Nos habla de los instrumentos de viento, de cuerda y de percusión.

¿Recordais que los instrumentos se organizan en familias?

Para los despistados, ¡aquí va el vídeo!

Música 3º_ Jueves 26

Buenos días a tod@s,

Hoy tenemos nuestra primera clase on-line porque la semana pasada fue festivo, así que nos estrenamos en este formato de clase. Como es la primera, os traigo algo muy facilito.

Tenéis que abrir la página que os pongo pinchando sobre la foto. Ir al apartado de canciones y escoger la canción: Chocolate molinillo (con el dibujo del diablillo).

Ahora:

• Primero canta la canción al menos 3 veces para memorizar bien los sonidos. Dale al “play” e irá sonando y apareciendo la letra, así que te resultará sencillo cantarla.

• Ahora viene algo un poco más difícil. Tienes que escribir los nombre de las notas. ¡A ver cuantos de vosotros conseguís no tener ningún fallo!

¡Ánimo y a disfrutar!

Excursión a Vigo

O alumnado de 3º de Primaria, gracias a invitación da Asociación ORPAGU, realizaou unha visita ao porto de Vigo onde subiron a un palangreiro, visitaron a lonxa e un viveiro de marisco e presenciaron a labor das aves rapaces.

Xogos de cultura xeral con robots (3º Primaria)

O venres, 19 de xaneiro, o alumnado de 3º de Primaria tivo unha primeira aproximación ao mundo da robótica cuns xogos de cultura xeral. Estiveron todos traballando moi motivados e contentos!

Picudos en acción

Marcas - Colaboración con Avelaíña.

@s nen@s de 3º de Primaria traballaron, en colaboración coa Asociación Avelaiña, as marcas mariñeiras.

Na primeira sesión acudiron membros de Avelaíña ao nosos cole.

Para a segunda sesión @s nen@s de Solanas acudiron a sede de Avelaíña.

Poema para Guardesiña

@s nen@s de 3º de Ed. Primaria escribíronlle un poema a foquiña que quedou varada no porto de A Guarda e que agora estase a recuperar no Centro CEMMA.

Os alumnos de 3º acadan o 1º Premio da campaña: Separemos ben, reciclemos mellor.

Alumnos de 3º de Primaria do noso cole veñen de acadar o 1º premio da campaña “SEPAREMOS BEN, RECICLEMOS MELLOR" coa súa obra "SEGUNDA VIDA"

Esta campaña foi promovida pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas e Sogama, e que conta co apoio e respaldo de Ecoembes, Ecovidrio e os sistemas integrados de xestión de pilas .

Seu obxectivo é incentivar a participación da comunidade educativa nas boas prácticas ambientais vinculadas ao principio comunitario dos tres erres, facendo especial fincapé na recollida selectiva dos envases lixeiros , dos de cartón e papel, dos envases de vidro , das pilas e baterías usadas, así como da fracción resto.

En dita campaña instábase aos alumnos a realizar unha obra de arte con materiais de refugallo, traballo co que poderían dar renda solta á súa imaxinación.

O Xurado valorou positivamente a conexión entre as boas prácticas en materia de reciclaxe, arte e o mundo da literatura do noso traballo.