6º Ed. Infantil

Adivinanzas

O alumnado de 6º de Ed. Infantil quere facervos chegar esta invitación, elaborada dentro do seu Obradoiro de estimulación da linguaxe.

Disfrutade con eles!

Premio no Concurso dos Bolechas para a aula de 5 anos.

A aula de 5 anos, coa mestra Gloria á cabeza, resultou gañadora no concurso do Entroido dos Bolechas.

Podedes acceder, premendo aquí, á proposta premiada.

Proxecto A Vía Láctea

Os /as nenos/as de 6º de Ed. Infantil, xunto co mestre Jorge, estiveron a traballar o proxecto da Vía Láctea e crearon un planetario. E convidaron a algúns cursos de Primaria para que foran coñecelo tamén.

Moi bo traballo!

Visita a casa de Susa e aos seus animais

Os nenos e as nenas de 6º de Ed. Infantil foron de excursión á casa de Susa para ver os cabritiños e atoparon que alí había moitos mais animais. Que ben o pasaron!

CIRCUITOS ELÉCTRICOS (6º PRIMARIA)

Os alumnos de 6º de Primaria están traballando os circuitos eléctricos na aula de Coñecemento do Medio e elaboraron estes fantásticos traballos.

Preme na imaxe para acceder a galería con todos os traballos.