2011-2012

A ÁRBORE QUE BRILLA CO SOL

PROXECTO "AS FORMIGAS" 4 ANOS

ACTIVIDADES DO DÍA DA PAZ

Hoxe, 30 de xaneiro, celebramos o Día da Paz con unha serie de actividades. Demos lectura aos "poemas pola paz" que fixemos para o certame da Biblioteca, pintamos pegatinas cunha pomba moi chula, cantamos unha canción en Inglés, e formamos a palabra PAZ no patio. Participamos todo o profesorado e todo o alumnado e entre todos imos construindo a paz no noso centro e no noso entorno día a día.

Aquí tendes unha reportaxe

1ª REUNIÓN DO ARCE

Estamos en marcha co proxecto ARCE!!!

Primeira reunión de coordinación cos profes de León e Murcia !!! Foi un venres moi intenso e aproveitado xa que cumprimos con éxito o noso guión de traballo!

POSTAIS DE NADAL GANADORAS

Estas son as postais que ganaron o 1º    concurso de postais de Nadal convocado dende a biblioteca. Se premedes na imaxe podedes ver todas as que se presentaron que foron moitas e todas moi bonitas

FELICITACIÓN

gañadora

Coa postal gañadora do concurso feita por Mario Vicente Baz de 2º curso, desexámoslles  FELICES FESTAS.

XOGOS E XOGUETES

PLENO ESCOLAR

O venres día 9 as alumnas e os alumnos de 6º de primaria participaron no Pleno Escolar. No arquivo adxunto podedes ler a súa proposta e neste enlace, a información de Galicia Suroeste

AULA ABALAR

Que content@s estamos!. A aula Abalar en 5º de Primaria xa está funcionando.

MAGOSTO