Educación Ambiental

HORTA ESCOLAR NO MES DE FEBREIRO 2024

Os e as máis cativos e cativas do colexio comezaron o mes de febreiro ampliando a nosa plantación da horta.

Ademáis contaron coa colaboración do alumnado de 6º A.

Preme nas imaxes para ver o seu traballo.

Sementación polo alumnado

de 3 e 4 anos

Preparación de bancal

polo alumnado de 5 anos

Preparación de bancal e

plantación de patacas alumnado de 6ºA

SAÍDA CO CADERNO DE CAMPO DE SOLANAS: aulas de 6º Infantil e 5º Primaria.

O alumnado de 6º de educación infantil e 5º de primaria tiveron unha saída pola contorna do colexio para traballar cun caderno de campo, que é unha ferramenta de observación do medio natural.

Dende BiblioSolanas fixeron un caderno para investigar a flora e fauna do barrio de Solanas.

Os nenos e nenas tiñan unhas caixas con instrumentos de observación como prismáticos, telescopios, lupas, termómetros...

INFANTIL PREPARA TRAMPAS PARA AS BELUTINAS

O profesorado e alumnado de educación infantil estivo montando e colocando as nosas trampas de belutinas no patio sensorial.

Preme na imaxe para ver o proceso.

COLOCACIÓN DUN CATAVENTO polo alumnado de 4 anos e 6º primaria

O alumnado de 5º de educación infantil e 6º de primaria realizou a seguinte actividade pola colocación do noso catavento.

Preme na imaxe para ver que fixeron xuntos/as.

OBRADOIRO DE REFUGALLO: 2º Primaria

A profe Bel e o seu alumnado construiron obxectos con materiais de refugallo.

Preme na imaxe para ver os resultados.

PLANTACIÓN E LIMPEZA DA HORTA ESCOLAR: 6º PRIMARIA

O alumnado de 6º de primaria estivo limpando e plantando na horta escolar.

PLANTACIÓN NA HORTA ESCOLAR POLO ALUMNADO DE 3º E 4 ANOS

Os nenos e nenas de 3 e 4 anos estiveron plantando leitugas e xudías na nosa horta e flores nas novas macetas do colexio.

SAÍDA E ACTIVIDADE DA PRIMAVERA 2023

O alumnado de educación infantil, coa colaboración do alumnado de 5º de primaria, fixo esta actividade tan xenial.

Primeiro saímos a recoller flores para despois ter unha actividade creativa conxunta.

Preme nas fotos e verás o resultadoGuiño.

Saída ata praía de Fedorento para recoller flores. Actividade colaborativa e creativa: construímos bolboretas con flores

HORTA ESCOLAR DO ALUMNADO DE 3º PRIMARIA

Fai uns meses o alumnado de 3º de primaria platou cogomelos nun invernadoiro caseiro...agora xa poden ver o resultado.

Ademáis teñen unha nova plantación.

CADERNO DE CAMPO NA CONTORNA DE SOLANAS

O alumnado de 5º de educación primaria traballou, dentro da materia de ciencias da natureza, cun caderno de campo da contorna de Solanas.

Os cadernos de campos son instrumentos de observación do medio natural.

Os nenos e nenas de 5º, tiñan que explorar a contorna do noso colexio e investigar sobre a súa fauna e flora, indicando as características dos animais, moluscos, plantas, algas... que foran atopando.

A súa saída incorporouse o alumnado de 4 anos.

Pasamos un moi bo rato xuntos e xuntas.