« Decembro 2019 »

Educando no Monte

Convivencia

Día Dereitos 2019

Todo o alumnado do CEIP Sobreira traballamos a través de varios libros os Dereitos da Infancia e a necesidade de dicir NON á violencia de xénero.

Conmemoramos o 25 N bailando xuntos “Yo Solo Quiero BailarPulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Comezo curso 2019-20

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2019-20 xuntos!

Escribamos a Carta xuntos

Un ano máis compartimos unha actividade de convivencia entre alumnado dos distintos niveis.

Hoxe o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria axudaron ao alumnado de infantil, 1º e 2º de primaria a escribir as súas cartas.

O luns 10 de decembro esperamos no cole ao Carteiro Real!!

Comezamos!!! Benvida curso 2018-19

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2018-19 xuntos no patio cuberto de primaria compartindo un breve saúdo.

Mércores 12 de setembro, 9'15 h.

Todos diferentes, todos iguais

Reflexionando sobre a inclusión estamos a traballar con esta preciosa SceneMob da asociación ECOM, rodada por 300 persoas traballando pola igualdade.

Percibir a diversidade como un desafío e unha oportunidade para enriquecer o entorno de aprendizaxe e xerar actitudes de normalización, visibilización e trato igualitario en relación coa diversidade.

Acto agradecemento ás familias co Rexedor Abel Caballero

Toda a comunidade educativa agradecemos ás familias a súa actuación en defensa polo colexio no día dos terribles incendios.

Os alumnos e alumnas decoraron follas para cubrir de verde e de desexos unha grande árbore en presenza do alcalde, Abel Caballero, e ante a que recitamos uns versos.

O monte é a nosa vida

O monte é a nosa alma

Por iso queremos

Unha Galiza sen lumes

Unha Galiza verde!!!

Que sabemos sobre a Paz o alumnado de 3º

Durante a última semana do mes de xaneiro, o alumnado de 3º estivemos traballando a Paz a través dos murais de Banksy.

Aquí vos deixamos un video con algunhas reflexións acerca do tema.

Deixando pegada

Inspirados polo que todos estes sentimentos e desexos pola convivencia deixen pegada

Tras celebrar en novembro o Día dos Dereitos das Nenas e Nenos e o Día Contra a Violencia de Xénero, en todas as aulas estamos a reflexionar o que quermos para convivir no cole. Queremos o noso cole sen violencia.

Coroa de Nadal

Estimadas familias, como xa é habitual, pedimos a vosa colaboración, se queredes, para facer unha manualidade xuntos.

Para isto as vosas fillas e fillos levan un prato de cartón para facer unha coroa. Podedes empregar calquer material e moita imaxinación.

Non esquezades cortar o centro e poñer un cordel para colgalas do teito.

Podedes traela en canto a teñades feita.

Moitas grazas!!

Día dos Dereitos dos Nenos e contra a Violencia de Xénero

Celebramos dúas importantes datas:

20/11 Día dos Dereitos dos Nenos

25/11 Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Xuntámonos para compartir reflexións a partir destes dous videos:

Clica na imaxe para ir aos videos

Premiados!!! por ler con emoción!!!!

O traballo de Educación Infantil PREMIADO cun lote de libros e contos que recibiremos no cole!!!RisaRisaRisa

Todo o alumnado de educación infantil, na sesión semanal de taller de Filosofía, estiveron traballando cun conto xenial: O Monstro de Cores.

E a partir deste conto cada clase inventou outro... e así foi que:

a aula de 3 anos inventou "Un Día con Alegría!!!",

a clase de 4 anos inventou: "Un Día con Amor!!!" e

a aula de 5 anos inventou: "Un Día con Calma!!!"

Lema MAIO 2016

Os alumnos e alumnas de 6º de Educación Infantil presentaron o "lema de convivencia" que presidirá este mes de maio:

O NOSO PASADO ABRE A PORTA AO FUTURO!!

OUR PAST OPENS THE DOOR TO THE FUTURE!!

ONE BOOKMARK, ONE OPORTUNITY

Moitísimas grazas!! entre todos recadamos 450€

Participamos nunha campaña de Save the Children.

Nesta edición, a recadación de fondos conseguidos polos centros que participan na actividade será destinada aos programas de desenvolvemento e emerxencias que Save the Children ten para combatir a desnutrición infantil en Burkina Faso.Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Trátase dun marcapáxinas solidario. No mes do día do libro, os marcapáxinas cos dereitos da infancia levan unha cara en branco para que os rapaces poidan decoralos ao seu gusto. Despois, solicitarán aos familiares e amigos un donativo a cambio de cada un.

• Diploma para os participantes

Para agradecer a participación de todas as alumnas e alumnos que decoran os marcapáxinas.

(clicade na imaxe para visitar na web este proxecto de Save the Children).

Lema Abril - Plaza Aperta (Peniche)

Os alumnos e alumnas de de Educación Primaria presentaron o "lema de convivencia" que presidirá este mes de abril

(a nova praza Aperta, cos bancos en forma de letras e un gran mural de Antón Pulido)

EMOCIÓNATE, dalle cor á túa vida!!!

FEEL IT colour your life!!