CONMEMORACIÓN DIVERSIDADE

O 3 de decembro celébrase o día Internacional da Discapacidade. No noso cole quixemos que fora algo máis que unha celebración e plantexamos unha conmemoración á diversidade, concepto que forma parte da nosa liña de traballo, "ver a diversidade coma unha oportunidade".

Contamos coa colaboración de COCEMFE (Confederación Española de Persoas con Discapacidade Física e Orgánica) e, grazas a eles, leváronse a cabo unhas extraordinarias sesións e talleres de sensibilización con todo o alumnado. Foi unha experiencia fantástica, aos nen@s encantoulles e chegoulles a mensaxe, que eso é o realmente importante. Queremos agradecer a Marcia e a Moncho o seu traballo durante as 3 xornadas con nós. Moitísimas grazas!!

Aquí vos deixamos un vídeo destas e doutras actividades que fixemos no cole por esta data.

GRACIAS FAMILIAS!!!! A árbore de AIDA hoxe é unha SOBREIRA.

Dende o  Equipo de Dinamización da Convivencia Escolar e estamos MAIS QUE AGRADECIDOS da vosa participación.

Clicade para comprobar

cantos libros

conseguimos donar!!!

Neste link tedes a nova ubicación dos vosos libros

Os oficios non teñen masculino, non teñen feminino

Para conmemorar o 8M estamos a traballar co proxecto "Depende de los 2" premiado polo Ministerio de educación en 2.018

Clicade nas imaxes para visitar o video e outros recursos!!

A bailar!!!!!

BOTIQUÍN PARA A PAZ

FESTEXAMOS O DÍA DA PAZ CREANDO UN BOTIQUÍN QUE CURE AS INFECCIÓNS POR VIRUS QUE ATACAN Á PAZ

25 NOVEMBRO. DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO 2020

ESTE CURSO ESTIVEMOS TRABALLANDO NAS AULAS DIFERENTES CORTOS E CONTOS.

La campaña "Cambia el cuento" cuestiona los mensajes de los cuentos  tradicionales - Noticias Uruguay, LARED21 Diario Digital

CAPERUCITA ROJA, CAMBIA EL CUENTO. CLICA PARA VER O VÍDEO.

Detalle Noticia Chile - Grupo Norte

CORTO DO CEIP SAN  DIEGO (SEVILLA). CLICA PARA VER O VÍDEO

XUNTOS VIRTUALMENTE ENVIAMOS MENSAXES CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. BRAVO RAPACES!!!

Clicade para ver o vídeo

CARTAS VIAXEIRAS

Neste curso tan diferente  no que estamos todos tan cerca e á vez tan lonxe, comezamos a enlazar aos nosos alumnos nunha actividade conxunta de todo o centro adicada ás persoas maiores.

Despois dos momentos duros que vivimos no confinamento e que no caso das persoas maiores acentuouse inda mais , pensamos que poderiamos facer algo para que os rapaces deran valor ás experiencias e sabiduría das persoas da nosa contorna.

En colaboración co Centro de día DÁlba de Valladares comezamos este mes de Novembro unha canle de comunicación vía mail e vía carta física. Este contacto  comeza pedindo  axuda ás persoas maiores para que nos amosen xogos de cando eles eran rapaces e que ben nos virán para os nosos recreos.

Algunhas aulas quixeron ampliar a canle e preguntar polos sentimentos derivados do Covid, preocupacións,  curiosidades dos seus tempos mozos...

ESTAS SON AS NOSAS CARTAS , clica nas fotos  para ver o vídeo da actividade

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS 2020. IGUALDADE, DIVERSIDADE E INCLUSIÓN

Queridas familias, co gallo do día dos Museos 2020 asomámonos por aquí para sumarnos á súa iniciativa de adicar tempo á Cultura da man da Igualdade, Diversidade e Inclusión

Gustaríanos facer fincapé, neste momento máis que nunca, da importancia desta temática non só na expresión artística senón en todos os aspectos da nosa vida.

Con el tema “Museos por la igualdad: diversidad e inclusión”, el Día Internacional de los Museos 2020 #DIM2020 tiene como objetivo convertirse en un punto de encuentro para celebrar la diversidad de perspectivas que conforman las comunidades y el personal de los museos, así como promover herramientas para identificar y superar los prejuicios en lo que los museos muestran y en las historias que cuentan.

Clicade na imaxe para descubrir o que supón a temática deste ano 2020 nos Museos.

Son moitas as propostas dos Museos para festexar esta data (ademáis da visitas virtuais ) . Deixamos algunhas interesantes para que aproximedes aos rapaces ao maravilloso mundo da ARTE.

DENIP - Creando ONG's

Desta volta, xa que este curso vai "De Artes e Oficios" conmemoramos o DENIP creando ONG's para traballar de xeito voluntario polos demais e para os demais.

Christmas 2019

MERRY CHRISTMAS 2019!!

During this holiday season, the students learned all types of holiday vocabulary through worksheets, decoration, songs, and sculpting with clay

Día Dereitos 2019

Todo o alumnado do CEIP Sobreira traballamos a través de varios libros os Dereitos da Infancia e a necesidade de dicir NON á violencia de xénero.

Conmemoramos o 25 N bailando xuntos “Yo Solo Quiero Bailar

Comezo curso 2019-20

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2019-20 xuntos!

Escribamos a Carta xuntos

Un ano máis compartimos unha actividade de convivencia entre alumnado dos distintos niveis.

Hoxe o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria axudaron ao alumnado de infantil, 1º e 2º de primaria a escribir as súas cartas.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

O luns 10 de decembro esperamos no cole ao Carteiro Real!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Comezamos!!! Benvida curso 2018-19

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2018-19 xuntos no patio cuberto de primaria compartindo un breve saúdo.

Mércores 12 de setembro, 9'15 h.