« Abril 2018 »

Convivencia

Acto agradecemento ás familias co Rexedor Abel Caballero

Toda a comunidade educativa agradecemos ás familias a súa actuación en defensa polo colexio no día dos terribles incendios.

Os alumnos e alumnas decoraron follas para cubrir de verde e de desexos unha grande árbore en presenza do alcalde, Abel Caballero, e ante a que recitamos uns versos.

O monte é a nosa vida

O monte é a nosa alma

Por iso queremos

Unha Galiza sen lumes

Unha Galiza verde!!!

Comezamos!!! Benvida curso 2017-18

Rapaces, familias, mestres e toda a comunidade educativa comezamos o novo curso 2017-18 xuntos no patio cuberto de primaria compartindo un breve saúdo.

Luns 11 de setembro, 9'15 h.

Que sabemos sobre a Paz o alumnado de 3º

Durante a última semana do mes de xaneiro, o alumnado de 3º estivemos traballando a Paz a través dos murais de Banksy.

Aquí vos deixamos un video con algunhas reflexións acerca do tema.

Deixando pegada

Inspirados polo que todos estes sentimentos e desexos pola convivencia deixen pegada

Tras celebrar en novembro o Día dos Dereitos das Nenas e Nenos e o Día Contra a Violencia de Xénero, en todas as aulas estamos a reflexionar o que quermos para convivir no cole. Queremos o noso cole sen violencia.

Coroa de Nadal

Estimadas familias, como xa é habitual, pedimos a vosa colaboración, se queredes, para facer unha manualidade xuntos.

Para isto as vosas fillas e fillos levan un prato de cartón para facer unha coroa. Podedes empregar calquer material e moita imaxinación.

Non esquezades cortar o centro e poñer un cordel para colgalas do teito.

Podedes traela en canto a teñades feita.

Moitas grazas!!

Día dos Dereitos dos Nenos e contra a Violencia de Xénero

Celebramos dúas importantes datas:

20/11 Día dos Dereitos dos Nenos

25/11 Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Xuntámonos para compartir reflexións a partir destes dous videos:

Clica na imaxe para ir aos videos

Premiados!!! por ler con emoción!!!!

O traballo de Educación Infantil PREMIADO cun lote de libros e contos que recibiremos no cole!!!RisaRisaRisa

Todo o alumnado de educación infantil, na sesión semanal de taller de Filosofía, estiveron traballando cun conto xenial: O Monstro de Cores.

E a partir deste conto cada clase inventou outro... e así foi que:

a aula de 3 anos inventou "Un Día con Alegría!!!",

a clase de 4 anos inventou: "Un Día con Amor!!!" e

a aula de 5 anos inventou: "Un Día con Calma!!!"