« Septembro 2017 »

Taboleiro ANPA

Información e circulares

RECOMENDACIÓNS

• O respecto aos seus compañeiros, persoal non docente e profesorado é fundamental.

NORMAS DE FUNCIONAMENTO

·         Nas entradas e saídas, o alumnado permanecerá no patio cuberto agás o alumnado de Educación Infantil que agardará na entrada principal. Ás 9:00 abrirase o Centro e haberá unha quenda de mestras de garda, polo que rogamos que os pais/titores non permanezan no patio de Primaria.

Circular verán 2017

Estimadas familias,

informarvos que na web xa están publicadas as listas de libros de texto, en setembro, ao comezo do curso, tamén estarán as listas de material de aula.

O día 21 de xullo, de 10:00h a 13:00h poderedes pasar polo Centro a recoller os vales das axudas para os libros de texto e material escolar. Publicaranse no taboleiro do colexio, e na páxina web, as listaxes dos libros que vos correspondan do Fondo Solidario que serán entregados ao alumnado ao inicio do curso 2017/18.

O claustro de profesores quere desexarvos unhas felices vacacións en familia, e comezar con "enerxías renovadas" o vindeiro 11 de setembro.

AXUDAS XUNTA ADQUISICIÓN LIBROS e MATERIAL ESCOLAR 2017-18

Resultado de imagen de material escolar

Abre o prazo para solicitar axudas da Xunta
 á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.
Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e dos catro cursos de ESO de centros sostidos con fondos públicos
O alumnado de 1º e 2º de Primaria e de Educación Especial poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de 250 euros para o alumnado de Educación Especial
A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros

AXUDAS MUNICIPAIS para LIBROS e COMEDOR

Resultado de imagen de axudas municipais comedor 2017

Axudas municipais

- para libros e material escolar de Educación Infantil

- para comedor Educ. Infantil e Educación Primaria.

O prazo de presentación de solicitudes fixase do 19 de maio ao 15 de xuño de 2017, ambos inclusive.

Celebración Entroido 2017

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo (Xa tendes as primeiras fotos da celebración do Entroido na web)

Estimadas familias, queremos convidarvos

Resultado de imagen de imagen gif animado

este venres 24 ás 12,00h a celebrar o ENTROIDO no noso colexio.

A ANPA convidará aos nenos a chocolate con churros.

Desexámovos un bo Entroido e volvemos o vindeiro xoves 2 de marzo.

Un saúdo. Grazas.

Alerta tarde do venres 3 de febreiro