« Novembro 2017 »

Taboleiro ANPA

Plurilingüísmo

HALLOWEEN 2017

XA TEDES NA GALERÍA AS FOTOS DA PRIMEIRA CELEBRACIÓN DESTE CURSO 2017-2018 DO EQUIPO DE INGLÉS :

HALLOWEEN !!!

FOI UN DÍA ESTUPENDO PARA TODO O ALUMNADO E NON TERÍA SIDO POSIBLE SIN A VOSA COLABORACIÓN .

QUEREMOS AGRADECERVOS TODO O VOSO ESFORZO, TANTO  NA PREPARACIÓN DAS CABAZAS PARA A EXPOSICIÓN COMO NA ELABORACIÓN DOS POSTRES PARA AS FESTAS NAS AULAS DE INGLÉS.

COMO XA SABEDES, ESTE ANO SEGUIMOS CONTANDO NO COLE COA AUXILIAR DE CONVERSA AMERICANA CAROLYN LUBY. XUNTOS SEGUIREMOS TRABALLANDO PARA QUE A COMPETENCIA LINGÜÍSTICA DOS NOSOS ALUMNOS SEXA CADA VEZ MELLOR.

Annual Easter Egg Hunt 2017

This week the Easter Bunny stopped by our school to spread the joy and happiness of easter, and to drop off some chocolate eggs of course! Happy hunting and happy spring!!

View more photos here

VALENTINE'S DAY

The week of Valentine's Day we learned vocabulary and made Valentine's crafts.

HAPPY THANKSGIVING !!

HAPPY THANKSGIVING !

WE CELEBRATED THIS FESTIVITY AT  SCHOOL WITH SONGS, CARTOONS, ARTS, CRAFTS ...

HALLOWEEN !

WE CELEBRATED THE AMERICAN AND BRITISH FESTIVITY OF HALLOWEEN AT SCHOOL !!Sorriso

BACK 2 SCHOOL !

BACK 2 SCHOOL!!

- We start our English School Year

- We introduce the new students.

English Week 2016

O noso Centro resultou admitido, provisionalmente, para participar no programa English Week 2016 dirixido ao alumnado de 6º de primaria.