« Septembro 2019 »

3º e 4º

Visita a Vitrasa

As alumnas e alumnos de 3º e 4º coñeceron o funcionamento do transporte público na cidade.

Coñeceron os vehículos e as instalacións, así como o día a día de traballo no taller e no tren de lavado tras o servizo na cidade. Moitísimas grazas a Jorge por guiarnos na visita e facela tan divertida. Pasámolo xenial e sobre todo...aprendemos un montón!!!

Parabéns a Vitrasa polos seus 50 anosSorrisoSorriso

Cos pés na terra

Na aula de 3ºEP estamos a aprender sobre as plantas aromáticas e plantas foráneas “curiosas” polas súas características

Ollade ben esta "pata de elefante" e esta "orella de elefante"!!RisaRisa

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O pasado luns 12 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de Primaria visitou o Mercado do Progreso para aprender un pouco máis sobre alimentación saudable. Da man de Vegalsa-Erosky e co respaldo do Concello de Vigo participamos no proxecto "Come rico. Vive san".

Unha fantástica experiencia!!!!

Clica aquí para ver máis fotos

O ALUMNADO DE 3º E 4º VISITAN O PERGAMIÑO VINDEL

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria visitaron o Monte do Castro para coñecer o monumento adicado ao trovador Martín Códax e tamén o Museo do Mar, onde puideron contemplar de cerca o Pergamiño Vindel antes de que viaxara de novo á Morgan Library de Nueva York.

Unha xornada emocionante e cargada de historia!!!

Pincha aquí para ver máis fotos

Villa romana de Toralla e Museo do Mar

Visitamos a villa romana de Toralla e estivemos moi atentos ás explicacións dos arqueólogosQuedamos fascinados coa nosa Historia!!!

Despois, no museo do mar, fixemos unha preciosa "inmersión" na nosa Ría.

Alfabetización medioambiental: RRR (Reduce - Reutiliza - Recicla)

Con esta actividade queremos unirnos á proposta do Earth Day Network  para celebrar o Día da Terra (22 abril).

Nesta edición a campaña  denomínase "Alfabetización medioambiental e climática"

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoO alumnado de 2º, 3º e 4º de Educación Primaria tivemos un taller para seguir aprendendo a Reciclar!!!!

Practicamos como separar os residuos para poder aplicar o triple R (Reduce, Reutiliza, Recicla)

Dinoseto e Dinosetiño entregaron a cada nena e neno unha bolsa chea de agasallos!!!

Experimentando 5 sentidos - 3ºEP no Laboratorio

Limóns, allos, azúcre, plumas, flores, maracas... e outros obxectos para experimetar cos 5 sentidos!!