« Novembro 2017 »

Taboleiro ANPA

3º e 4º

Villa romana de Toralla e Museo do Mar

Visitamos a villa romana de Toralla e estivemos moi atentos ás explicacións dos arqueólogosQuedamos fascinados coa nosa Historia!!!

Despois, no museo do mar, fixemos unha preciosa "inmersión" na nosa Ría.

Alfabetización medioambiental: RRR (Reduce - Reutiliza - Recicla)

Con esta actividade queremos unirnos á proposta do Earth Day Network  para celebrar o Día da Terra (22 abril).

Nesta edición a campaña  denomínase "Alfabetización medioambiental e climática"

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoO alumnado de 2º, 3º e 4º de Educación Primaria tivemos un taller para seguir aprendendo a Reciclar!!!!

Practicamos como separar os residuos para poder aplicar o triple R (Reduce, Reutiliza, Recicla)

Dinoseto e Dinosetiño entregaron a cada nena e neno unha bolsa chea de agasallos!!!

Experimentando 5 sentidos - 3ºEP no Laboratorio

Limóns, allos, azúcre, plumas, flores, maracas... e outros obxectos para experimetar cos 5 sentidos!!

3º e 4º

Xa temos plan para unha tarde!!!

Estivemos na biblio e na ludoteca do Centro Veciñal e Cultural de Valadares.

As súas responsables, Ariadna e Iria, deseñaron actividades para explicarnos as súas normas e amosarnos as posibilidades das súas instalacións.

Quedamos convidados para ir cando queiramos!!RisaRisa

22 marzo - Día da Auga

Para ser conscientes do importante que é xestionar a auga doce como recurso, estamos practicando neste videoxogo do proxecto Climántica no que debes tomar decisións para xestionar un territorio (tipo de industrias, tipo de servizos, vivendas dos teus habitantes...)

Animádevos a intentalo!!!!

Enerxía - muíño de aire quente

Estudando a ENERXÍA. É moi importante que todos esteamos convencidos da importancia de usar correctamente a enerxía.

As empresas, Concellos e gobernos deben tomar medidas para promover o uso de enerxías renovables!!! RisaRisa

Cambio Climático no Laboratorio

Estamos a estudar a enerxía. Reflexionamos sobre as distintas fontes de enerxía e queremos apostar por coidar do medio ambiente con enerxías renovables.

Preparamos no laboratorio a seguinte experiencia: reproducimos o modelo dos polos da Terra e o ascenso do nivel do mar polo seu desxeo polo cambio climático.

Resultado de imagen de pensandoCres que desbordará o recipiente que representa o Ártico (xeo sobre auga) ou o que representa o modelo continental Antártico (xeo sobre rocha)??GuiñoRisa

EXCURSIÓN DE 3º E 4º A NATURNOVA

Visitamos Naturnova

Despois merendamos e descansamos nun parque do Castro. Cando repuxemos as forzas fomos de camiñata ata a fortaleza do Castro.

De camiño, vimos un estanque con patos

Entrada a Fortaleza

Que sabemos sobre a Paz o alumnado de 3º

Durante a última semana do mes de xaneiro, o alumnado de 3º estivemos traballando a Paz a través dos murais de Banksy.

Aquí vos deixamos un video con algunhas reflexións acerca do tema.