« Decembro 2018 »

3º e 4º

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O pasado luns 12 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de Primaria visitou o Mercado do Progreso para aprender un pouco máis sobre alimentación saudable. Da man de Vegalsa-Erosky e co respaldo do Concello de Vigo participamos no proxecto "Come rico. Vive san".

Unha fantástica experiencia!!!!

Clica aquí para ver máis fotos

O ALUMNADO DE 3º E 4º VISITAN O PERGAMIÑO VINDEL

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria visitaron o Monte do Castro para coñecer o monumento adicado ao trovador Martín Códax e tamén o Museo do Mar, onde puideron contemplar de cerca o Pergamiño Vindel antes de que viaxara de novo á Morgan Library de Nueva York.

Unha xornada emocionante e cargada de historia!!!

Pincha aquí para ver máis fotos

Villa romana de Toralla e Museo do Mar

Visitamos a villa romana de Toralla e estivemos moi atentos ás explicacións dos arqueólogosQuedamos fascinados coa nosa Historia!!!

Despois, no museo do mar, fixemos unha preciosa "inmersión" na nosa Ría.

Alfabetización medioambiental: RRR (Reduce - Reutiliza - Recicla)

Con esta actividade queremos unirnos á proposta do Earth Day Network  para celebrar o Día da Terra (22 abril).

Nesta edición a campaña  denomínase "Alfabetización medioambiental e climática"

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoO alumnado de 2º, 3º e 4º de Educación Primaria tivemos un taller para seguir aprendendo a Reciclar!!!!

Practicamos como separar os residuos para poder aplicar o triple R (Reduce, Reutiliza, Recicla)

Dinoseto e Dinosetiño entregaron a cada nena e neno unha bolsa chea de agasallos!!!

Experimentando 5 sentidos - 3ºEP no Laboratorio

Limóns, allos, azúcre, plumas, flores, maracas... e outros obxectos para experimetar cos 5 sentidos!!

3º e 4º

Xa temos plan para unha tarde!!!

Estivemos na biblio e na ludoteca do Centro Veciñal e Cultural de Valadares.

As súas responsables, Ariadna e Iria, deseñaron actividades para explicarnos as súas normas e amosarnos as posibilidades das súas instalacións.

Quedamos convidados para ir cando queiramos!!RisaRisa

22 marzo - Día da Auga

Para ser conscientes do importante que é xestionar a auga doce como recurso, estamos practicando neste videoxogo do proxecto Climántica no que debes tomar decisións para xestionar un territorio (tipo de industrias, tipo de servizos, vivendas dos teus habitantes...)

Animádevos a intentalo!!!!