« Novembro 2017 »

Taboleiro ANPA

ACTIVIDADES PROPOSTAS POLA ANPA

• ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES:

Son as que se lle ofertan ao alumnado fora do horario escolar.

As actividades extraescolares da tarde están organizadas e contratadas, no seu caso, pola ANPA do Centro correspondéndolle a eles a organización e vixiancia das mesmas.

Así mesmo, todas as tardes hai un profesor no Centro, ao que lle corresponde a representación oficial do Colexio.

Teatro Animar-T

Ola a todos

Queremos informarvos que, como o curso pasado, dende a ANPA conseguimos que a Deputación subvencione unha actividade de celebración das letras galegas. Hoxe despois do recreo, virá o grupo de teatro ANIMAR-T ao noso centro para representar a obra "A casiña de cartón", para todos os alumnos do centro.
Un saúdo

Papá Noel 2016

O ANPA foi quen de conseguir que Papá Noel visite o noso Cole para agasallar a todo o alumnado!!

Teatro Animar-T

Grazas aos trámites da ANPA puidemos desfrutar desta actuación do grupo Animar-T

para relaxarnos e compartir un tempo de diversión no final de curso

Moitas grazas pola vosa colaboración.Risa

Planetario - ANPA

A ANPA foi quen de conseguir que esta actividade de Planetario visite o noso Cole.Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Participou todo o alumnado!!

Moitísimas grazas pola vosa colaboración

Papá Noel

17/12/2015 12:21
Europe/Madrid

Papá Noel

18/12/2014 12:30
Atlantic/Bermuda

O ANPA foi quen de conseguir que Papá Noel visite hoxe o noso Cole para agasallar a todo o alumnado!!

1ª ACAMPADA "na Sobreira"

26/06/2014 00:05
Atlantic/Bermuda

O segundo venres do mes de xuño levouse a cabo unha Acampada de Convivencia, no recinto escolar, para pais, mestras e rapaces, na que participaron un importante número de familias.

Nesta ocasión púxose un inchable por conta do Restaurante Moisés. Coa aportación de todos os asistentes tivemos unha cea común, houbo xogos e televisouse o partido da Selección Española.

Pola mañá a ANPA conviduou ao almorzo.

1ª acampada na Sobreira

RICO RICO, CON FUNDAMENTO!!

Este curso moito traballamos na actividade extraescolar de repostería organizada pola ANPA!!

Ummmm!

qué rico rico!!