TRANSPORTE ESCOLAR

• RUTA Nº 1. GARRIDA
  • RUTA Nº 2. SOBREIRA
  • RUTA Nº 3. ZAMÁNS
  • 1. GARRIDA . Paradas : CTRA. ESCOLA– CAMIÑO GALIÑEIRO  –CTRA. SEONE – LAVADEIRO  – CRUCE ALBA – FONTE - CEMITERIO PARTICULAR VALADARES.

EMPRESA DE TRANSPORTE: MELYTOUR

Tfno: 986 222240

•  2. SOBREIRA. Paradas:  CTRA. SEOANE – P. POMBA – CRTRA. GARRIDA 85 – SOBREIRA/CELME – FABÁS.

EMPRESA DE TRANSPORTE: ALVAREZ VAZQUEZ

TELEF.: 986 487406

• 3. ZAMÁNS.Paradas : MARCOSENDE/CUVI – MARCOSENDE /CASA DA PEDRA -. MARCOSENDE/FARMACIA – ZAMÁNS/IGREXA – VILAVERDE – P.FORESTAL PAREDES – CIDÁNS/LAVADEIRO – SAN COLMADO

EMPRESA DE TRANSPORTE MELYTOUR

TELEF.: 986 222240

• É un servizo establecido, contratado e pagado pola Consellería de Educación.
  • Todos os autobuses levan un coidador que é o encargado de atender ao alumnado en ruta.
  • Todo o alumnado deberá manter un comportamento axeitado durante a duración do servizo e atender ás indicacións do coidador ou coidadora.
  • As rutas de transporte son fixadas pola Inspección de Transporte da Delegación Provincial da Consellería de Educación co control de funcionamento polo Centro.
  • Recomendámoslles e animamos a todas as familias que fagan uso do transporte escolar e que manteñan durante todo o curso este servizo. (O feito de usalo esporádicamente fai que o seu control sexa máis difícil para as coidadoras e para o Centro).