Proxecto ARCO

« Outubro 2021 »

Sobreira Solidaria

blogue deProfesorado

"A SOBREIRA... PIRATA E VIAXEIRA"

En 3º investigamos sobre o mundo da piratería: quenes eran, tipos de piratas, de embarcacións, océanos e mares que surcaban, lendas de piratas na Ría de Vigo, orientación na navegación.

IMG-20210607-WA0015.jpg

ZOObreira

O proxecto ZOObreira céntrase na investigación de diferentes continentes e zonas do Planeta e o coñecemento de animais singulares con características especiais.

A primeira parte do proxecto consistiu na creación de "maletas" de papel con información sobre un animal: habital, clasificación, alimentación e descrición física. Para iso pescudamos nos libros da biblio e tablets.

A segunda parte, levouse ao cabo a través da estrutura complexa de aprendizaxe cooperativa "crebacabezas". Onde grupos tiñan asignado un animal pero para investigar crearon pequenos grupos de expertos con un membro de cada equipo. Centrámonos en: peculiaridades, apariencia, habitat e alimentación. Tras a investigación levada a cabo coas tablets e o libro "50 Cosas que no Sabes de los Animales" elaboraron unha ficha no seu equipo base que pegaron no mapa xigante que preparamos no corredor.

1ºEP<br />

Marabillas e Monumentos do Mundo

Este proxecto de investigación foi un percorrido polos lugares naturais mais asombrosos e un achegamento ás grandes creacións arquitectónicas da humanidade.

20210616_100720.jpg

INVENTOS E PERSOAS INVENTORAS

Nos “Camiños Virtuais”  deste curso descubrímos as persoas inventoras do mundo.
Investigamos inventos relevantes e que destacan pola súa orixinalidade. Seleccionamos artefactos de cada continente para facer unha viaxe por todo o mundo.

"Camiño Virtual pola histora da escritura"

Na aula de 2º investigamos sobre os diferentes códigos e instrumentos de escritura que foron aparecendo ao longo da historia.

Este é o noso "Camiño Virtual pola histora da escritura".

20210617_142325.jpg

CASAS DO MUNDO

OS NENOS E NENAS DA AULA DE 4ºEI ESTE CURSO APRENDEMOS MOITÍSIMAS COUSAS DAS CASAS DO MUNDO:

COMO SON, CON QUE ESTÁN CONSTRUÍDAS, QUEN VIVE NELAS, ONDE ESTÁN

AS CASIÑAS SON MOI IMPORTANTES PARA TODOS, É ONDE VIVIMOS, SENTÍMONOS SEGUROS, COMPARTÍMOLAS CON PERSOAS E COAS MASCOTAS QUE TANTO QUEREMOS. TODOS TEMOS DEREITO A TER UNHA CASA.

DESPOIS DE PASAR O CONFINAMENTO NA CASA, SABEMOS O FELICES QUE SOMOS PASANDO TEMPO NA CASA E O IMPORTANTE QUE AS CASAS SON PARA NÓS.

Contos do Mundo e Olimpíadas da nosa vida

Neste proxecto percorremos o mundo a través dos seus contos, lendas e instrumentos musicais.

chapa_PDI_caminos_5oCONTOS.jpg 20210603_135742.jpg 20210615_095813.jpg

Lecturas en 4ºEP

Contacontos con Noelia Candal

Eva Mejuto

Bolos, Billarda e Chave.

O alumnado de 6º de educación primaria participou nunha actividade do programa Xogade (Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar).

O Secretario xeral para o Deporte, José Ramón Lete Lasa, destacou a importancia dos deportes populares que son “parte da idiosincrasia de Galicia, parte fundamental da nosa cultura e da nosa tradición que debemos promover entre os máis novos para que sigan convivindo connosco durante moitos anos máis”.

ROSA ANEIROS saúda á Sobreira

Este curso o “Itinerario lector” do colexio  céntrase na  figura  da escritora Rosa Aneiros . Por iso,

estamos a ler os seus libros.

No mes de abril compartimos unha vídeochamada, para charlar un tempo, compartir opinións e facerlle preguntas.

Día do Libro 21

Depende de los 2

Para conmemorar o 8M estamos a traballar co proxecto "Depende de los 2" premiado polo Ministerio de educación en 2.018

Clicade nas imaxes para visitar o video e outros recursos!!

A bailar!!!!!