« Maio 2018 »

Leoteca Bibliosoños

BENVIDOS Á BIBLIOTECA DA SOBREIRA

(clica nos botóns para ir aos apartados)

blogue

novas

Animación

á lectura

de usuarios

Voluntario

videos da

Leoteca

Préstamo /

catálogo

Enquisas

Leo León, a nosa mascota, agárdavos na "Leoteca" e desafíanos de seguido con novas probas para facer traballar as nosas neuronas…

PDI (clica para ir ao "histórico"doutros cursos)

2017-18 “aMAR o mar”

Your image is loading...

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   Antes e Agora

O Conto de Leo León

Punto "León" adultos

o novo rincón

de lectura informal

o gran cambio

da nosa Leoteca

O conto

de Leo León

(♫  - Contar Un Conto - cd Tic Tac - Pablo Díaz)

"Poemando" con Antonio García Teijeiro

Este luns, 7 de maio, tivemos a visita do poeta Antonio García Teijeiro. Poeta galardoado polo seu libro "Poemar o Mar" e autor dos poemarios que estamos a ler este curso na sesión de lectura nas aulas de Primaria.

Todo o alumnado gozou dunha amena charla, recitados conxuntos e unha boa dose de bo humor.

Moitas grazas, Antonio, por deixar esta fermosa pegada en todos nós.

Lectura colectiva e agasallos

Para pechar este mes de abril, mes de letras, todo o alumnado e profesorado, reunímonos no salón de usos múltiples para compartir a lectura do libro: “Lili, ladrona de libros”. Ao rematar agasallouse ao alumnado cun marcapáxinas coa imaxe da lebre do conto, Lili, personalizado xa que inclúe unha copia do carné da biblioteca.

RisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisaRisa

Día do Libro 2018 - Libros e camelias de agasallo

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoluns 23 de abril conmemoramos o día do Libro na Leoteca Bibliosoños agasallando libros e camelias

O alumnado de educación primaria, durante o tempo do recreo, puido escoller entre unha escolma de libros.

Semana da Poesía

Durante a semana da Poesía estiveron a compoñer

poemas. Houbo un concurso diario no que participou, masivamente, a aula de 5º EP. Cada día na corcheira da Leoteca aparecía unha palabra obrigatoria de incluír na creación. Esta palabra sempre foi un dos verbos do marcapáxinas “Amar o mar” que fora o agasallo do día das bibliotecas en outubro.

O venres, na “hora de ler” compartimos lecturas apadriñadas con poemas.

E xa que o 7 de maio teremos a visita do poeta Antonio García Teijeiro, cada titoría preparou un cartel para compoñer, entre todos, unha exposición afondando na súa biografía, obras e premios.

Quedan expostos no corredor da entrada. Convidamos ás familias a visitar esta mostra no horario de tarde da biblioteca (luns, mércores, xoves e venres de 16h a 18h)

(descarga aquí o tríptico da exposición)

Semana da Prensa

Durante a semana da prensa traballamos cos xornais para coñecer as súas seccións. O alumnado fixo unha fotomontaxe coa súa cara nunha imaxe de xornalista.

Dende cada titoría redactouse unha sección de xornal para, entre todos, editar un exemplar especial: “The Sobreira Times” que queda exposto no corredor da entrada.

O venres, na “hora de ler” compartimos lecturas apadriñadas con prensa: xornais e revistas. Quen desfruta máis da experiencia, as madriñas e padriños? ou as pequenas e pequenos afillados?

Colonia de morcegos na leoteca Bibliosoños

Estimados lectores e lectoras, xa chegou a primavera á leoteca Bibliosoños!!!

Pasou marzo ventoso e aquí chega xa abril chuvioso cargadiño de: contos, poesías, xornais e novos concursos!

Non podemos consentir que as trazas, ou couzas, veñan de lambonas a comer nos nosos libros favoritos, de modo que convidamos a unha pandilla de morcegos (que devecen por comer trazas e couzas) a vivir na nosa Bibliosoños.

Precisamos un nome para a súa colonia, de modo que, ánimo!, colle unha tarxeta na corcheira á porta da Leoteca e deixa a túa suxerencia

Tes ata o luns 30 deste mes de abril!

Voluntariado Lector

O alumnado voluntario de 5º e 6º de Primaria están de “Contacontos por un Día”

As alumnas e alumnos das aulas de 4º, 5º e 6º de Infantil agardan xa impacientes polo seguinte día de contos mentres van completando o seu “Pasaporte de Lecturas” cos selos que gañan en cada contacontos ao que asisten.