INVESTIGANDO!

O alumnado de 2º de primaria realizou unha actividade na que investigou usando o  microscopio, gracias a axuda dunha veterinaria e unha bióloga.

OS NEN@S DE 2º INVESTIGANDO

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para conmemorar a celebración do Día da Muller Traballadora, o 9 de marzo, o alumnado fixo a lectura dun manifesto e logo interpretaron todos xuntos a canción "La Puerta Violeta" De Rozalén.

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

ENTROIDO 2019 - SUPERHÉROES

Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos da celebración do Entroido:

ENTROIDO 2019

XOVES DE COMADRES - ENTROIDO

Con motivo da celebración do xoves de comadres, os nenos correron cos lardeiros, elaborados en Plástica. Nesta ocasión, foron elas as encargados de correr detrás deles para intentar quitarllos e romperllos.

XOVES DE COMADRES

ANO NOVO CHINO

O alumnado dos grupos 2 e 3 de Educación Infantil realizaron unha actividade para celebrar o ano novo chino.

ANO NOVO CHINO

CHARLA RISCOS DAS TICS

O alumnado de 5º e 6º de primaria tivo unha charla, impartida pola Garda Civil, na que se lles informou sobre os riscos das Novas Tecnoloxías. Pretenden concienciar aos nenos e nenas sobre cales son as malas prácticas con estas ferramentas, informar sobre as consecuencias que poden ter e aconsellar para evitar perigos.

O ENTROIDO - XOVES DE COMPADRES

Hoxe, con motivo da celebración do xoves de compadres, as nenas correron cos lardeiros, elaborados en Plástica. Os nenos foron os encargados de correr detrás delas para intentar quitarllos e romperllos.

XOVES DE COMPADRES

Admisión alumnado curso 2019 / 2020

O prazo de admisión do alumnado comeza o día 1 de marzo e remata o día 20 do mesmo mes. Teñen toda a información nos arquivos que se achegan.

CHARLA ACOSO ESCOLAR

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de Primaria tivo unha charla sobre o acoso escolar, impartida pola Garda Civil.

VERMES DE ESPUMA

Os alumn@s de Educación Infantil do grupo 1 e 6 experimentan facendo vermes de espuma.

VERMES DE ESPUMA

ACTIVIDADES SOBRE A PAZ

Murais e actividades realizadas para conmemorar o día da Paz.

MURAIS DÍA DA PAZ

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

Con motivo da celebración do Día da Paz e non Violencia representouse, no patio do centro, a canción "Campás pola paz", en linguaxe de signos.

A continuación, fíxose unha carreira solidaria. Co diñeiro que aportaron os patrocinadores , de todos os participantes, recadáronse un total de 735,53 euros. Este diñeiro destínase ó proxecto "Vacación en paz", que permite que todos os veráns veñan á Galicia nenos e nenas procedentes do Sahara.

DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

VACACIÓNS EN PAZ

O martes, dentro das actividades de celebración do Día da Paz, recibimos a visita dun saharui.  Todo alumnado de primaria asistiu á charla, na que puideron aprender diferentes aspectos sobre a vida nese país.

CHARLA DUN SAHARAUI (VACACIÓNS EN PAZ)

DESPEDIDA LIZZIE

Onte dixemos adeus, a nosa auxiliar de conversa, Lizzie. Os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de Primaria elaboraron carteis para despedila.

DESPEDIDA LIZZIE

"LOS SUPERNIÑOS"

Con motivo da conmemoración do Día da Paz e non Violencia  lévanse a cabo diferentes actividades no centro. Unha delas trátase da visualización e explicación do conto "Los Superniños", por parte da mestra Raquel.

Dende Primaria ata a Infantil, puideron aprender con este conto, que a paz comeza dentro de todos nós. E  as discapacidades, nestes supernenos son unha forma de superación que os fan ter grandes poderes.

A paz. "Los Superniños"

CONCERTO DE SÉS

O 21 de decembro tivo lugar o concerto de Sés que todo o alumnado do centro tivo a sorte de poder disfrutar.

CONCERTO DE SÉS

EXPOSICIÓN SOBRE O NADAL

Os nenos e nenas de 6º realizaron unha exposición en Inglés aos restantes cursos de Primaria. A temática foi o Nadal.

EXPOSICIÓN EN INGLÉS SOBRE O NADAL

SAÍDA Á RESIDENCIA DA TERCEIRA IDADE

Os grupos 4 e 5 de Educación Infantil realizaron unha saída a unha residencia da terceira idade.

SAÍDA Á RESIDENCIA

FELICITACIÓN DE NADAL

O CEIP Plurilingüe de Silleda  quere desexarvos unhas felices festas.

As clases retomaranse o martes 8 de xaneiro.

Bo Nadal!!

Preme na seguinte ligazón para poder ver a felicitación de Nadal:

FELICITACIÓN DE NADAL

¿NISTO CONSISTE O NADAL?

O alumnado de 6ºA representou a obra de teatro chamada "Nisto consiste o Nadal? Todos os cursos de Primaria puideron disfrutar desta obra, preparada dende a área de Relixión.

NISTO CONSISTE O NADAL?