Festival de Fin de Curso

Hoxe, venres 21, despedimos o curso escolar cun festival no patio do colexio. Os nenos e nenas de Infantil fixeron un mix dos anos 60, 70 e 80.

Despois virían os de Primaria. Os de bailarían ao son de "Here Comes the Sun" dos Beatles.

Os de , puxéronlle cor e calor con "Bajo el mismo Sol" de Álvaro Soler.

Os de interpretaron dúas cancións ao piano e á guitarra. A primeira delas, coñecida por todos, "No dudaría" de Antonio Flores. A segunda, "Ay, triste que vengo", un canto do século XV.

Despois tocáballes aos de , que versionaron o "YMCA" dos Village People.

Os de , expertos en festivais, fixeron un mix de Eurovisión cos seus mellores éxitos.

E os de danzaron os bailes típicos do século XX (twist, tango, vals, can-can...).

Entre tanto, entregouse o Cheque de 175€ do recaudado este curso coa venda dos productos da nosa horta. Recollérono dous membros de ASANOG (Asociación de Axuda a Nenos Oncolóxicos de Galicia). Tamén nos lembramos de todo o alumnado premiado en diferentes concursos durante este curso.

Antes de rematar o acto, os alumnos/as de "Botamos un Baile" repetiron o baile das cintas que realizaramos polas Letras Galegas.

Por último, o alumnado de 6º de Primaria leu un escrito de despedida e entoaron unha versión en galego do tradicional Moonlight Shadow de Mike Oldfield.

Reporteiros da Galega estiveron connosco durante esta xornada entrevistando a alumnos/as e profesores. As reportaxes emitíronse nos programas A Revista (min 2:36 e 23:28) e o Telexornal Mediodía (min 42:14).

E aquí un resume en video da xornada. Boas vacacións!!!

Álbum: Curso 2018 - 2019 -> Festival Fin de Curso