Impresos para a actualización de datos. DOCUMENTOS DE INICIO DE CURSO.

ACTUALIZADO!

Todos os anos, ao comezo de curso, enviamos ás familias as seguintes fichas para que actualicen os seus datos.

Recibiredes en papel unha copia desta ficha, pero por se se extravía tamén a podedes descargar desde esta mesma páxina, cubrila e entregala asinada no centro.  Este curso 20/21 deberedes descargar os documentos e devolvelos ao centro debidamente curbertos.

1. Teléfonos de contacto actualizados (DESCARGAR)
  2. Alerxias, intolerancias ou enfermidades crónicas acreditadas con informe médico (DESCARGAR)
  3. Uso do transporte escolar (DESCARGAR).
  4. Uso do comedor escolar (DESCARGAR).
  5. Persoas autorizadas a recoller ao alumnado ademáis dos pais/nais ou titores/as legais e quen está autorizado a recollida de forma puntual.
  6. Modelo de declaración responsabilidade das familias (DESCARGAR)

Este ano non se farán actividades nas que se empreguen imaxes do alumnado, polo tanto, o documento para autorización de imaxe non será preciso.

Debido a importancia desta información, débense cumplimentar os devanditos formularios e devolvelos ao centro, tan pronto sexa posible.

story | by Dr. Radut