PERÍODO DE ADAPTACIÓN DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 20/21

Seguindo a normativa (Orde de 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar no curso 2019/20 e tendo en conta a Orde de 25 de xuño de 2009, pola que se regula a implantación do segundo ciclo de educación infantil) o período de adaptación queda como segue:

Tendo en conta o protocolo COVID, este ano o período de adaptación prolongarase durante todo o mes de setembro , facendo entrada escalonada e en semanas alternas.

Queda como segue:

• comeza o día   10 de setembro
  • remata o día     30 de setembro.

Horario de 10:00  a 12:00 h da mañá.

ENTRADA ESCALONADA:

Dividirase os alumnos/as en dous grupos:

1ª SEMANA DE SETEMBRO:

• 1º GRUPO :  entra ás 10: 00 e sae ás 12:00 h.
  • 2º GRUPO :  entra ás  11:00 e sae  ás 12:00 h.

SEMANA DE SETEMBRO :

• 1º GRUPO :   entra ás  11:00  e sae ás  12:00 h.
  • 2º GRUPO :   entra  ás 10: 00 e sae  ás  12:00 h.

E así sucesivamente en semanas alternas.

DISTRIBUCIÓN DOS GRUPOS:

• 1º GRUPO:  de 10:00 a 12:00 h da mañá , dende o día 10 ata o día 18 de setembro (ámbolos dous inclusive).

INÉS ÁLVAREZ MONDRAGÓN

TATIANA CORES VÁZQUEZ

DANIELA FEIJOO GÓMEZ

BRUNO FERNÁNDEZ COSTA

AINARA MARTÍNEZ VILA

NOEL OTERO GONZÁLEZ

2º GRUPO: de 11:00 a 12:00 h da mañá, dende o día 10 ata o día 18 de stembro (ámbolos dous inclusive).

IZAN PORTAS RODRÍGUEZ

ARIADNA PORTO SOMOZA

MATEO RODRÍGUEZ REY

IZAN SEÑORÁNS GARCÍA

MARTINA SERANTES IGLESIAS

MARTÍN SILVA  MOSTEIRO

VALERIA  SILVA MOSTEIRO.

Nas seguintes semanas intercálanse os grupos, e así sucesivamente.

Informo: convocarei  a reunión cos pais/nais unha vez empezado o curso escolar. Nesta reunión informarei de tódalas normas de infantil, tendo en conta o protocolo “COVID”.

MATERIAL  PARA O PRIMEIRO DÍA:

• MANDILÓN CO NOME,BOTÓNS GRANDES  E CUNHA CINTA  PARA COLGALO NA PERCHA.
  • SOAMENTE UNHA BOLSA DE MERENDA, TAMÉN CO SEU NOME.

• DOUS PAQUETES DE TOALLITAS DESINFECTANTES DE MANS.. Se algún neno/a ten algún tipo de alerxia para non poder usalas debe comunicalo.

Un saúdo: a titora de infantil.

Infórmase de que posteriormente haberá unha xuntanza xeral cos pais/nais para establecer normas e tamén para aclarar dúbidas ou falar de todo o que sexa preciso para un bo desenvolvemento do curso lectivo.

Atentatamente, a titora de Educación Infantil

story | by Dr. Radut