Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Novembro 23, 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Prazo para a solicitude de becas para máscaras do alumnado matriculado en Educación Primaria que NON recibiu da beca de Fondolibros o vale para material escolar,

QUEN RECIBIU O VALE NON TEN QUE SOLICITAR A BECA PARA A MÁSCARA

Para máis información, tedes a orde neste enlace. A infografía e os Anexos que debedes presentar están como adxuntos nesta entrada.

O horario para solicitar as axudas será o seguinte (no caso de irmáns, pódese escoller un día ou outro):

Start: 16/11/2020 14:00
End: 27/11/2020 14:00