VISITA A FARO DE VIGO

O mércores día 6 de novembro os alumnos e alumnas do terceiro ciclo, fixemos unha saída as dependencias do Faro de Vigo en Chapela.

Ao chegar fixéronnos unha foto que saíu publica no especial “A Escola do Faro” do día 12.

Unha vez dentro, comezaron por dicirnos que o Faro de Vigo é o “Decano da prensa nacional” e o que isto significa, tamén nos dixeron que neste mes o periódico cumple 160 anos. A continuación  comezou a visita, primeiro á redacción onde nos explicaron os pasos a seguir para realizar a enmaquetación das noticias, despois á sala de conferencias onde nos explicaron o siginificado dos diferentes termos periodísticos (sección, antetítulo, entradilla, destacado, pie de foto, entrevista,... ) e tamén vimos un vídeo no que nos mostraban a andadura do Faro dende os seus comezos ata hoxe en día. Para finalizar visitamos o rotativo que non puidemos ver en funcionamento xa que é a partir das doce da noite cando comeza a traballar.

Foi unha visita moi entretida e aprendemos moito.