1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Escolares, Idioma estranxeiro

Baloncesto na escola

Coa colaboración das escolas deportivas do Concello de Becerreá e o Club de baloncesto Estudiantes de Lugo poidemos disfrutar dunha xornada de coñecemento e promoción deste deporte que se desenvolve no noso Concello todos os mércores ás 17:00 horas no pabillón municipal.   AQUÍ tedes algunhas fotos da xornada.

MATERIAIS A PRÉSTAMO NA AULA PT

Os materiais da aula de PT están ao dispor da comunidade educativa. Para a solicitude, acode ao Departamento de Orientación ou á propia Aula de Pedagoxía Terapéutica.

01/2013: UNHA SESIÓN DE FORMACIÓN ENTRE IGUAIS

O alumnado de cuarto curso preparou unha sesión de formación entre iguais na que nos contou moito do aprendido sobre os dinosaurios... Podes ver toda a nova aquí.

01/2013: SEMANA DA PAZ

A semana do 28 de xaneiro ata o 1 de febreiro, o noso colexio celebrou a semana da paz.

Podes ver toda a información aquí.

12/2012: Fotos dos alumnos de 2º

O alumnado de segundo curso preparou unha obra de teatro para o festival de nadal.

Aquí podes acceder a todas as fotos dos nenos.

12/2012: Viaxe a Portomarín (2º Ciclo)

O alumnado de segundo ciclo viaxou ata Portomarín para coñecer a vila, a granxa avícola e a fábrica de tixolos.

12/2012: El Progreso e o CI do Miño (3º ciclo)

O 3 de decembro, o alumnado do terceiro ciclo visitou as instalacións do diario El Progreso en Lugo. Despois, participou nunha actividade de interpretación do ambiente fluvial, no Centro de Interpretación do Río Miño.

11/2012: O Acuario

O 19 de novembro, o alumnado do último curso de Educación Infantil, no desenvolvemento do seu proxecto educativo para este trimestre, viaxou ata o Acuario da Coruña.

11/2012: Obradoiro de Fotografía (1º Ciclo)

O alumnado de segundo ciclo acudiu á Fundación NCG para asistir a unha exposición e obradoiro sobre fotografía.

Blog da aula de PT

A aula de PT, para o seu desenvolvemento, ten dous blogues que recollen os traballos dos alumnos:

BLOG DA AULA DE PT: Recolle os traballos dos alumnos en función do área de intervención que se lles proporciona.