RECOMENDACIÓNS PARA TRABALLAR NA CASA DURANTE O PERIODO DE COFINAMENTO

A continuación deixámoslles as indicacións de cada mestre para os distintos cursos. Así mesmo dende o centro recomendámoslles ás familias que, dentro do posible, manteñan as rutinas da semana: levantarse, vestirse, almorzar e facer as activiades propostas, co fin de que os nenos/as manteñan uns hábitos e sexa máis levadeiro para todos a estancia na casa. Ademais co mantemento de rutinas e horarios será máis fácil voltar de novo ao cole.

De maneira xeral, as indicacións que vos trasmitimos son recomendacións e repasos principalmente, para que non perdan o aprendido ata o momento e o reforcen. Non serán contidos avaliables. Recomendamos distribuir os traballos ao longo destes días, para que todos os días fagan algo, e que dediquen tempo á lectura.

A medida que teñamos suxerencias e indicacións novas irémolas actualizando nesta publicación no apartado adicado para cada curso e especialidade. Poden acceder aos  contidos pinchando nos enlaces seguintes:

EDUCACIÓN INFANTIL:

1º EP:

Proposta de Traballo 2ª Quincena (23 -3-2020)

Enlaces a os cuadernos de reforzo de lingua, lengua e matemáticasdo 2º trimestre de 1º E.P :

3º EP:

Proposta de Traballo 2ª Quincena:

Proposta de Traballo 1ª Quincena:

4º EP:

Enlaces cadernos santillana:
Proposta de Traballo 2ª Quincena (23 -3-2020)

Proposta de Traballo 1ª Quincena (16-3-2020)

5º EP:

Cadernos de Actividades Santillana:
Proposta de Traballo 2ª Quincena

Proposta de Traballo 1ª Quincena

CONTIDOS DE INTERESE XERAL PARA DISTINTAS IDADES:

* RECURSOS DE AUDICIÓN E LINGUAXE:

Benvidos ao Departamento de Orientación

Xa están postos os primeiros grans de area para botar a andar este espazo comunitario.

Alumnos,alumnas, papas, mamas, compañeiros, compañeiras...

¡Benvidos!

Posta en marcha con éxito das I Xornadas de Convivencia Escolar.

Este Martes 22 tivo lugar a primeira sesión de ponencias das I Xornadas de Convivencia Escolar cun balance moi positivo. Por motivos técnicos foi necesario introducir no programa un cambio: Comezando pola temática dos "riscos de internet", polo que a vindeira semana terá lugar, no seu defecto, as charlas específicas sobre "acoso escolar.

As charlas impartidas por un Sarxento da Guardia Civil especializado en delitos telemáticos  foron ben

"As charlas do pasado luns supuxeron a estrea do novo equipamento da aula de audivosuais"

recibidas polos alumnos/as do 3º ciclo, quenes ademais demostraron saber e usar internet moito mais do que imaxinabamos.

A charla orientada a pais e nais, pola contra, contaron cunha discreta asistencia resultando igual de interesante e reveladora. Ademais diso confirmounos a necesidade e responsabilidade dos adultos de involucrarnos nestes novos medios para poder educar aos cativos/as e previlos dos seus males.

ACTIVIDADES: PLAN DE CONVIVENCIA ESCOLAR.

I XORNADAS DE CONVIVENCIA CEIP SAN VICENZO 2011

Como actividade contextualizada dentro do Plan de Convicencia do CEIP San Vicenzo, durante os vindeiros meses de Febreiro e Marzo terán lugar no noso centro as I Xornadas de Convivencia Escolar cunha oferta de experiencias englobadas e programadas dentro do II Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade Escolar levadas a cabo polo Ministerio de Interior a través de mebros dos corpos da Policia Nacional e da Garda Civil.

De acordo con isto, organizaránse unha serie de reunións e charlas impartidas por expertos policiais para falar de dúas das problemáticas relacionada coa seguridade dos xóvenes e que mais nos inquedan ao conxunto da comunidade: o acoso escolar e os riscos en internet. Terán lugar os Martes 22de Febreiro e 1 de Marzo.

O obxectivo é axudar a mellorar o coñecemento e concienciación sobre estas problemáticas a alumnos, pais e profesores; familiarizarnos cos mecanismos legais e de funcionamento dos membros e corpos de seguridade e motivar a reflexión sobre a adopción conductas que axuden a previr destes riscos dende a propia comunidade.

As diferentes charlas irán destinadas para alumnos/as, pero tamén para pais/nais e profesores/as. Co cal estades invitados a asistir ás mesmas para o cal xa vos enviaremos a información pertinente.

Todala información sobre horarios e grupos podedela consultar no calendario de eventos.

Avaliación Diagnóstica do Sistema Educativo 09

21/10/2009 10:00
21/10/2009 16:30

Tríptico Benvida Infantil

Podedes descargar o tríptico informativo en formato pdf para os pais de alumnos/as de nova incorporación na etapa de infantil.

(fai click no icono)

Finaliza a xornada de convivencia coas unitarias

Un ano mais, rematou a xornada de convivencia na que nos viñeron a visitar os alumnos/as das unitarias de Castromil e Carantoña.

A experiencia foi moi gratificante para todos, mestras e alumnos/as xa que poidemos gozar dunha xornada diferente na que poidemos coñecernos un pouco mellor.

Ata o ano que ven!

Visita dos alumnos/as de 6º ao I.E.S. Terra de Soneira

16/06/2009 10:45
16/06/2009 12:45
Etc/GMT

Os alumnos/as de 6º curso farán unha visita ao I.E.S. Terra de Soneira onde terán unha pequena xornada de convivencia na que coñecerán o centro, os profes e aos novos compañeiros/as cos que convivirán a partires do curso que ven.

San Vincezo-Carantoña-Castromil (Xornada de convivencia)

05/06/2009 00:30
05/06/2009 15:30
Etc/GMT

Este Venres temos unha visita moi especial, os nenos/as das escolas de Carantoña e Castromil veñen de visita ao noso centro!

Así todos poderemos coñecernos un pouco mais. Desfrutaremos os alumnos/as de Infantil dunha xornada con xogos e actividades un tanto especiais.

Benvidos!