RESUMO DE PROTOCOLO DE BIBLIOTECA DE TARDE CURSO 2019/20

Este ano entrará en marcha o Servizo de Biblioteca de Tarde no CEIP Plurilingüe San Vicenzo, a partir do día 8 de outubro.

RESUMO PROTOCOLO DE BIBLIOTECA DE TARDE

1.    Ofértase o servizo de Bilbioteca de Tarde como espazo para a lectura, consulta, traballo individual…onde o profesorado de garda velará polo cumpriemto das normas e benestar dos usuarios.

2.    Os espazos ofertados son a Ludoteca, para 1º e 2º curso, e a Biblioteca para o alumnado dende 3º a 6º de primaria.

3.    O horario do servizo será de 15.30 ás 17:00 horas, con horario de saída tamén as 16:30 horas. Sairán sós soamente aqueles alumnos/as de 5º e 6º curso que teñen autorización para sair, os demais deben ser recollidos no portal polas familias.

4.    Como persoal de garda haberá 2 mestres cada tarde, que se organizarán para atender os dous espazos de maneira rotatoria. Establecerase un calendario mensual de gardas para que todo o profesorado realice as gardas o día correspondente.

5.    As solicitudes para facer uso deste servizo ofertaranse ao inicio de curso, nos prazos establecidos polo centro.  Ao longo do curso admitiranse solicitudes con xustificación e sempre que queden prazas vacantes nos días solicitados.

6.    No caso de que o número de solicitudes supere o número de vacantes ofertadas a selección do alumnado farase mediante sorteo no Consello Escolar do Centro.

7.    No caso de que un alumno/a teña máis de 4 faltas sen xustificar, contemplarase a posibilidade de dalo de baixa no servizo.

8.    Exisirase o cumprimento das normas básicas establecidas no Plan de Convivencia do Centro.

9.    É obrigatorio avisar se un neno/a vai faltar o servizo de biblioteca entre ás 9:00 h e 9:30 h ao centro, no caso de que non se avise os nenos/as de bus quedarán baixo responsabilidade do centro ata a hora solicitada pola familia. Os nenos/as que van a casa andando deben ser recollidos ás 15.30 de non facer uso do servizo ese día.

RESUMO PROTOCOLO DE BIBLIOTECA DE TARDE.pdf668.8 KB