Plan Proxecta, Voz Natura, Revitaliza, Contratos Programa

CALENDARIO MERENDAS SAUDABLES

Para potenciar o consumo de productos alimenticios sans e fomentar entre os nenos e nenas uns hábitos alimenticois axeitados desde o CEIP Santo André de Xeve propomos o seguinte calendario de merendas.

Saída polo río Gafos

Ola a todos!!!!

O pasado venres, 4 de xuño, o alumnado de primeiro e segundo fomos de excursión!!

Fixemos un cachiño do Camiño de Santiago, o tramo do río dos Gafos no seu paso por Tomeza e Pontevedra. O primeiro que fixemos foi visitar a pequeña capela de Sta Marta e despois encamiñámonos polo sendeiro do río. A verdade é que viñemos abraiados coa frondosa vexetación que atopamos; árbores tan altas que parecía que achegaban as súas testas para manter unha conversa nun intento por non deixarnos ver o ceo. Ás veces, deixaban entrar un raio de sol que nos permitía ver o fondo do río e, de cando en vez, algunha troita!!

O transcurso do Gafos é estreitiño pero super chulo, coas súas pequenas pontes de madeira e ata un muíño onde merendamos! Un pequeno carreiro pegado á beira do río permitíanos facer o percorrido andando, para alegría dalgúns pés lixeiros que facendo caso omiso dos avisos dos profes metéronse de cheo nas pozas de lama!!

Tamén vimos pasar  o tren dirección Vigo e algúns veciños do lugar sachando nos campos. Cando chegamos a Pontevedra fomos a remátalo día no parque de Campolongo, onde o pasamos moi ben.

Foi un día diferente, cheo de emocións e risas cos compañeiros que nunca esqueceremos.

Clica na foto.

Antón Cortizas

O pasado 20 de maio os nenos e nenas de 3º e 4º de Educación Primaria tivemos a sorte de poder falar con Antón Corti¡zas, o autor, de entre moitos outros, do libro Vaia tropa! que estivemos a ler nas aulas.

Aproveitamos para preguntarlle moitas cousas sobre o l¡bro que nos chamaron a atención.Despois recitámoslle algúns dos seus poemas. Para rematar ensinounos a facer unha bolboreta con papiroflexia.

Foi moi agradable e divertido, estamos desexando ler outros libros del.

Ciencia en movemento

Os alumn@s de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria tamén desfrutamos dos nosos respectivos obradoiros de ciencia en movemento.

Aprendimos moito e nos sorprenderon con numerosos experimentos.

Foi moi interesante como se pode ver no seguinte vídeo de resumo.

Contacontos Bea Campos

Este luns @s alumn@s de 6º de EI, 2º de EP e 3º de EP; recibimos a visita de Bea Campos que nos descubreu unha morea de contos que temos na nosa biblioteca do cole dunha forma moi divertida e interesante.

Esta actividade pertence ao salón do libro de Pontevedra e foi organizada polo equipo de biblioteca.

Agora non podemos deixar de lelos!

Álbum: Curso 20-21 -> Contacontos Bea Campos

Obradoiro de ciencia en 1º e 2º

Ola a todos!

Os rapaces de primeiro e segundo participamos, martes, 27 de abril, nun obradoiro de ciencias no que se levaron a cabo varios experimentos.

Fixemos unha ponte romana e poidemos comprobar o perigo dun posible derrubamento de semellante construcción. Agora, temos pontes máis modernas, verdade?

Despois, experimentamos cos chupitos de auga. Quen non xogou algunha vez a encher vasos de auga, tapalos cunha folla de papel e darlles a volta para ver se a auga non caía? De seguro que algúns fixéstelo! Hoxe probamos nós e… houbo de todo!

O terceiro experimento trataba da conductividade da corrente eléctrica. Observamos como a auga, os metáis e o noso corpo, son bos conductores da electricidade.

O cuarto experimento chamábase Cama Fakir; vimos un globo explotar ó roce dunha chincheta e a outro globo soportala presión sobre sobre un montón de chinchetas sen romperse.

Poidemos ver como o equilibrio estable fai que un obxecto non caia, anque non estea de todo suxeito.

Por último, fixemos un fluido no newtoniano, experimento con auga e fariña e comprobamos a forza da masa resultante se lle empuxamos fortemente.

E xa para rematar, temos que engadir que a nós gustounos  moito todo e pasámolo moi ben.

Aquí vos deixamos algunas fotos para que  nos vexades en acción!

Clicade sobre a foto.

Os primeiros brotes verdes

Pincha na imaxe para ver as demáis fotos.

Álbum: Curso 20-21 -> Horto primavera 20/21

Booktubers: "Libros para salvar o planeta"

@s alumn@s do cole quérenvos recomendar unha serie de libros para salvar o planeta.

Esperamos que os disfrutedes.

O noso horto e árbores frutais comezan a brotar

O noso horto comeza a funcionar neste curso!

Os alumn@s plantaron cebolas, fresas, remolachas, plantas aromáticas (romero, menta, tomillo...) e tamén flores e bulbos de primavera.

Ademáis as árbores frutais do noso patio florecen coa chegada da nova estación e os comederos para as aves que migran están listos para recibir aos seus comensais.

Preme na imaxe para ver o álbum de fotos.

Álbum: Curso 20-21 -> Horto/árbores

Xogos patio

Grazas ao material facilitado pola empresa "Montajes Iglesias" e ao gran traballo do noso conserxe Soto, temos, dende xa fai unhas semanas, novos xogos para Infantil e Primaria que resultan especialmente útiles nos recreos chuviosos.

Álbum: Curso 20-21 -> Xogos patio