Eduemprende

EXCURSIÓN ILLAS CÍES. COOPERATIVA EVEX

O xoves 13 de xuño, os socios e socias da Cooperativa Evex fomos de excursión ás Illas Cíes cos beneficios acadados. Collemos o catamarán en Vigo (por certo vimos algún golfiño) e tivemos unha visita guiada pola contorna das Illas. Pola tarde, quedámonos a comer na fermosa praia de Rodas, tendo que compartir a comidas coas "amigas" gaivotas. Así e todo pasámolo moi ben.

Aquí vos deixamos unha mostra.

DONACIÓN A ONG "OS PALLEIROS" POR PARTE DA COOPERATIVA EVEX

A cooperativa Evex fixo entrega este luns 3 de xuño  do donativo á Protectora "Os palleiros" de Pontevedra.

Para recollelo acudiron ao centro dúas responables da protectora acompañadas de "Triana" unha pitbull moi boiña que estivo encantada cos agarimos dos nenos.

Contáronnos moitas cousas do seu traballo cos animais abandoados que recollen e como podemos axudar: cun donativo, apadriñamento, volutariado, etc.

DEPOEMPRENDE "MERCADO VIGO"

O martes 21 de maio celebrouse en Vigo a clausura do Proxecto DEPOEMPRENDE, no que os alumnos/as de 5º e 6º participamos coa nosa cooperativa EVEX. Alí acudimos xunto cos outros colexios participantes no proxecto. Montamos o posto na rúa Príncipe e vendemos os produtos que nós mesmos elaboramos ao longo do curso. Representantes da Deputación de pontevedra entregáronnos un diploma acreditativo en recoñecemento do noso esforzo. Foi un traballo duro, pero moi gratificante.

Xa podemos decir que somos EMPRENDEDORES!!!

Preme aquí  se queres ver a noticia na páxina da deputación e algunhas fotos máis do acto.

Saímos na Voz de Galicia!!!

Hoxe, día 3 de maio, os nenos de 5º e 6º  saímos no xornal por mor da cooperativa EVEX.  Nesta reportaxe explican un pouquiño os produtos que elaboramos e como nos organizamos.

Deixámosvos o enlace do xornal e unha fotiño da reportaxe.

Estamos moi orgullos@s do noso proxecto!!

Preme aquí:

Voz de GaliciaAlumnos pero tamén cooperativistas

MERCADO EVEX ENTROIDO

Coincidindo co Entroido no colexio, o venres 1 de marzo realizamos un mercado da cooperativa EVEX. Foi na biblioteca do centro, despois da degustación dos deliciosos doces que aportaron as familias. Alí colocamos os postos e vendemos os nosos produtos (pulseiras, cestos, imáns, marcapáxinas, xabóns...).

Participaron as familias, o alumnado e os mestres e mestras. As vendas animáronnos a seguir coa fabricación artesá dos nosos produtos.

Moitas grazas a tod@s pola vosa colaboración. Vémonos na próxima!! ESPERÁMOSVOS!!!

XA TEMOS O CIF!!!

O día 26 de febreiro, os alumnos de 5º e 6º acudimos á Deputación de Pontevedra para recoller o CIF da nosa cooperativa EVEX.

Alí expuxemos ante o público presente o noso proxecto de cooperativa. Despois ensináronnos o salón de plenos e puidemos sentarnos arredor da enorme mesa de reunións.

Por fin, temos o CIF da nosa cooperativa. Estamos moi contentos!!

Pequenos emprendedores: "Taller de cestería".

Ao longo do mes de decembro, o alumnado de 5º de EP realizou un taller de cestería co obxectivo de crear un produto interesante de cara á cooperativa  EVEX. O noso agradecemento a Carmen pola súa desinteresada colaboración.