PDC (Centros activos e saudables)

RECOMENDACIÓNS "DEPO" LECTORAS PARA O VERÁN

Este verán non esquezades practicar algún deporte, camiñar pola praia, nadar e mergullarvos nun bo libro.

Desfrutade do verán!!

COREOGRAFÍAS E TALENTS SHOWS

Ademais de todo o traballado durante o curso relacionado co deporte citar que tamén nas conmemoracións e festivais se apostou por introducir actividades físicas e lúdico deportivas empregando como recurso o baile e traballando o movemento do corpo e a coordinación co resto dos compañeiros e compañeiras (bailes de entroido, de festival de letras galegas e fin de curso).

Aquí vos deixamos algúns exemplos da nosa última festividade.

Saída ao Salgueiral!

No terceiro trimestre, o alumnado de 4º da Educación Primaria realizou unha visita ao Salgueiral. Esta saída foi unha gran oportunidade para achegarse á realidade do entorno rural da localidade de Pontevedra na que viven. Neste roteiro, o alumnado tamén descubriu a importancia dun río nun ecosistema e o traballo que se realizan nos muiños de río, experimentando eles mesmos antiguos tarefas coma debullar, levar o miño a moer, recoller a fariña...

MILLA FAREIRA

Neste curso decidimos continuar co proxecto deportivo de centro "A Milla" deixando desta vez o Camiño de Santiago e achegándonos á costa nunha nova ruta "O Camiño dos Faros". Vinculando así este proxecto co proxecto centro adicado ao "Mar".

Para o cal os distintos cursos levamos a cabo unha serie de tarefas:

1º Cada curso investigou sobre unha etapa do camiño dos faros coa intención de facer un triptico de cada etapa a modo de guía turística.

2º Un mural co mapa do camiño para situar as diferentes etapas.

3º Medimos e sinalizamos o traxecto da Milla do cole con pegadas de Traski, a mascota da ruta dos faros e renovamos as indicacións da milla do ano pasado.

4º Introducimos un reto para o último trimestre chamado "O Contavoltas" para motivar aos rapaces/as e buscar unha maior implicación no proxecto empregado como recurso a Traki, mascota da ruta.
Aqui vos deixamos algúns dos retos de Larapeto (mascota da biblio) arredor de Traski e o contavoltas.

ACTIVIDADES DE DEPORTE SAUDABLE

Dentro do proxecto deportivo do centro incluíronse moitas actividades traballando deste xeito o deporte e a alimentación que son as bases fundamentais para ter unha vida saudable.

Algúns destes traballos son:

• Murais sobre menús e pirámides alimentarias.

• Busca de información e investigación das diferentes actividades deportivas.

• Un noticieiro con artigos referidos a deportes.

• Diversas actividades de senderismo

• Deportes náuticos como o kayak e minoritarios coma o golf.

FINAL DE ATLETISMO

O día 28 de maio, os nenos de 5ºA competimos con outros coles de primaria na final de atletismo en pista no Centro Galego de Tecnificación Deportiva, nas modalidades  de: lanzamento de peso, lanzamento de vórtex, salto de lonxitude, 60 m lisos, 500m lisos e relevos 4x60m lisos.

Disfrutamos moito desta experiencia.

Aquí deixámosvos algunhas fotiños

XOGOS TRADICIONAIS EN FAMILIA

O martes 21 de maio, no cole innaguramos a semana con xogos tradicionais nunha xornada de portas abertas pola tarde, onde as familias, puideron desfrutar destes xogos cos seus nenos e tamén cos mestres.

Foi unha experiencia moi positiva tanto o día que xogamos en familia como o resto da semana que tivemos xogos durante o recreo e nas clases de E.F.

Grazas ao  Concello do Grove por emprestarnos estes xogos dos que tanto aprendemos.

IV Xornada Multideportiva Adaptada

No mes de maio, o alumnado de 4º e 5º da Educación Primaria acudiu a IV Xornada Multideportiva Adaptada organizada pola Asociación Amizade a favor da inclusión.

Na xornada, ofrecéuselle aos nen@s a posibilidade de probar unha selección de deportes adaptados e coñecer os materiais que se empregan, para sensibilizar sobre a necesidade de normalizar a vida das persoas con discapacidade.

A continuación, podedes observar como desfrutaron os nenos practicando os deportes que a asociación nos ofreceu (boccia, baloncesto, tenis de mesa, tiro con arco, ciclismo...).Tamén podedes ver imaxes do  nos  periódicos dixitais:

RECORDADE: TODAS AS PERSOAS, TEÑAN DISCAPACIDADE OU NON, PODEN PRACTICAR DIFERENTES DEPORTES.

Deporte

SAÍDA A SILLEDA

O pasado 15 de maio, o alumnado de 6º de E. Primaria realizamos unha saída ata Silleda para participar, xunto con outros coles, nuns xogos tradicionais. Xogamos aos bolos celtas, á billarda e á chave e quedamos en moi boa posición, na chave participamos na final. Desfrutamos moito e pasamos unha xornada moi agradable.

Aquí vos deixamos unhas instantáneas dese día.

RESULTADOS DAS PROBAS DE ATLETISMO NO CGTD

O día 4 de abril, os nenos e nenas de 5º acudiron ó Centro Galego de Tecnificación Deportiva (CGTD) onde tamén asistiron outros colexios da provincia de Pontevedra para competir en diferentes probas de atletismo.

Aínda que o importate foi a participación e o ben que o pasaron, temos que felicitar ós rapaces e rapazas de 5º polo ben que o fixeron.

PARABÉNS POR ESE 1º E 3º POSTO NA CLASIFICACIÓN FINAL!!!