Revitaliza

Revitalizate!

Ao longo do mes de marzo acudiron ao colexio uns representantes de Revitaliza para darnos uns talleres sobre a fauna existente dentro dos composteiros. En diferentes días, todos os cursos participamos (Educación Infantil e  Primaria). O obxectivo era atopar as distintas especies que habitan debaixo da terra que previamente recollemos do noso composteiro e colocamos nunhas cubetas.Os alumnos utilizaron uns palillos alongados , unha lupa de grande aumento e tamén un microscopio onde puideron  velos con detalle e buscalos tamén no cartel co seu nome científico. Foi unha actividade moi interesante na que aprendemos que cada “bichiño” ten un labor moi importante para a vida no planeta.

Bichos

Mestres composteiros!!!

O día 5 de decembro, o alumnado puxo en marcha o composteiro dun xeito tanto especial, xa que foron eles mesmos os encargos de montalo grazas á axuda dun mestre composteiro.Agora solo queda compostar!!!!!

REVITALIZATE!!!!

O día 5 de novembro celebrouse no centro unha charla informativa sobre a compostaxe a cargo dun dos responsables de REVITALIZA, programa que se levará a cabo no colexio durante este curso académico.

A través deste programa da Deputación de Pontevedra preténdese achegar ao alumnado ao mundo da compostaxe con fin de reciclar a materia orgánica, aforrar en fertilizantes, contribuír a reducir a contaminación e mellorar a saúde da terra e das  plantas.

Ah, acordádevos nen@s e ti tamén Larapeto da regra dos tres erres:

REDUCIR, REUTILIZAR E RECICLAR!!!