Proxectos curso 18/19

2º Encontro da escola de Familias

No terceiro trimestre tivo lugar o 2º Encontro da Escola de Familias do CEIP Santo André de Xeve sobre o uso dos móbiles e internet (normas, límites e perigos). Este coloquio foi impartido por Antonio Rial grazas a colaboración do CFR de Pontevedra. Esperamos continuar con esta andaina no vindeiro curso.

Dalle a Lingua

No terceiro trimestre, o alumnado dos diferentes cursos participamos no programa Dálle a Lingua de ONDA CERO traballando así a expresión oral na lingua galega. Este luns 24 de xuño emitiuse o 1º programa patrocinado polo departamento de Normalización Lingüistica do Concello de Pontevedra e A Devesa. Neste programa, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º da EP comentaron aspectos  sobre diferentes proxectos que traballamos no centro, como  o "Mar", o  "Comercio"e "EduEmprende".

Poñede a orella e escoitade que ben se desenvolven estes locutores!!! Estaremos esperando o segundo programa de radio!