FINAL DE CURSO 2019-20

PUBLICACIÓN DE CUALIFICACIÓNS DO CURSO 2019-20

As cualificacións da 3ª avaliación faranse públicas a través da aplicación ABALARMÓBIL.

A data de publicación é:

• Ed. Infantil e Ed. Primaria – 19 de xuño ás 14:00.

Se por calquera circunstancia, fose imposible acceder a dita aplicación, poden enviar un correo electrónico A TITORA, solicitando a entrega de cualificacións vía correo electrónico.

En canto sexa posible, recibirán un boletín de cualificacións en formato PDF, por esta vía.

MATRÍCULA PARA O CURSO 2020-21

INFANTIL E PRIMARIA:

• PRAZO: Do 01 ao 10 de xullo, só para o alumnado de nova incorporación ao centro (o resto matricularase automáticamente)

PROXECTO E-DIXGAL

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publicou no Portal Educativo a resolución definitiva con data do día 16 de xuño, dos centros sostidos con fondos públicos seleccionados para incorporarse no vindeiro curso a educación Edixgal.

O noso centro é un dos seleccionados, polo que o alumnado de 5º de E.P  a través deste programa terá acceso, de xeito gratuíto,a libros e outros materiais dixitais cos que poidan desenvolver o seu proxecto curricular.

page | by Dr. Radut