MATRÍCULA 2020/2021

Reapertura do prazo de admisión de alumnado

Novas matrículas

DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do proceso de admisión de alumnado. Para a realización e seguimento deste acordo a dirección do centro informa do seguinte:

• O novo prazo de entrega de solicitudes será do 11 ao 18 de maio ambos inclusive, en horario de 10 a 13h na secretaría do colexio ou de forma telemática en
    https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/. Cubrir solitude acompañala do libro de familia o DNI do neno ou nena. Recoméndase traer tamén certificado de empadronamento e demáis documentación que quere aportar ao baremo. Revisar que ven cuberta a folla do autobaremo e que todos os membros da unidade familiar consinten na cosulta telemática dos datos.
  • A presentación de documentación acreditativa do baremo será ata o 26 de maio. (Recoméndase entregala do 11 ao 18 de maio)
  • Publicación de listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido  o 8 de xuño.
  • Reclamacións do 9 ao 11 de xuño en horario de 10 a 12h na secretaría do colexio.
  • Publicación das listaxes definitivas antes do 26 de xuño.
  • Formalización da matrícula en secretaría: do 1 ao 10 de xullo

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO COLEXIO

1. Na medida do posible, unha única persoa para realizar a xestión en secretaría.
  2. Seguir indicacións na entrada, e manter distancia de seguridade con outras persoas que se atopen no recinto.

NOTA IMPORTANTE: O colexio abre o luns 11, exclusivamente e co persoal imprescindible para atender este proceso de admisión de alumnado. Para o resto de consultas ou trámites, por favor, utilizar o teléfono 881930336 ou o correo electrónico: ceip.santiago.apostolo@edu.xunta.gal