Blogue de admin

INICIO DE CURSO 2.019 / 2.020

Benvidos/as a este novo curso que comezará o MÉRCORES 11 DE SETEMBRO.

• HORARIO PARA E.PRIMARIA: DE 9:00   A   14:00
  • HORARIO PARA E.INFANTIL:  DE 9:00  A  14:00 (AGÁS OS DE 4º DE E.INFANTIL QUE TERÁN "PERÍODO DE ADAPTACIÓN").

A REUNIÓN coa titora dos/as nenos/as que comezan en 4º de Educación Infantil será o MARTES 10 DE SETEMBRO ÁS 12:00 DA MAÑÁ NA AULA DE E.I.

O MÉRCORES 11 DE SETEMBRO HABERÁ SERVIZO DE COMEDOR.

Rematamos o curso

O noso patio.

Este ano estivemos a dinamizar o noso patio, para iso debuxamos no chan diferentes xogos.

Desde aquí queremos agradecer o traballo da ANPA e das nais que viñeron a axudar.

"Introdución á robótica educativa en educación primaria"

Este ano participamos no programa de innovación educativa promovido pola Consellería: "Introdución á robótica educativa en educación primaria" dirixido ao alumnado de 5º e 6º. O primeiro que fixeron os nenos e nenas foi montar o kit de robótica.

Rebumbio matemático.

O vindeiro día 26 algúns nenos e nenas de 6º do noso centro participarán no XIX Rebumbio Matemático que terá lugar no IES de de Mugardos.

MOITA SORTE CHICOS/AS!

I LUDIS MUGARDENSIS

O pasado xoves día 11, acudimos ás primeiras olimpiadas escolares organizadas polo Concello de Mugardos no Centro de Interpretación de Caldoval. Alí os nenos e nenas de 5º e 6º practicaron xogos e deportes típicos da antiga Roma. Foi unha mañá moi divertida!

Edusolidaridade á mugardesa

Deixámosvos por aquí máis información sobre este proxecto de solidaridade

EXPLICACIÓN DO PROXECTO

A ONG elixida foi: UNICEF

Formulario votación ONG

O curso pasado estreouse  "Edusolidariedade á mugardesa I", o proxecto de solidariedade e convivencia da rapazada, profesorado e familias dos centros educativos de Mugardos.

Grazas á colaboración dos centros educativos, do Concello e das empresas foi posible organizar un evento no que se conseguiron case 1600 euros que foron destinados a "Nico contra o cancro infantil".

Nós non puidemos participar, porén este ano xa estamos cos preparativos para a segunda edición...

Os cartos recaudados irán para a ONG escollida por maioría polos catro centros participantes:

• IES Mugardos
  • CEIP Santiago Apóstolo
  • CEIP Unión Mugardesa
  • CPR Loyola

Para a elección os nosos nenos e nenas votarán a través da seguinte enquisa que elaboraron desde o IES de Mugardos:

Informarémosvos da que resulte elixida!

PERÍODO DE MATRÍCULA DO 1 AO 20 DE MARZO.