Blogue de admin

Regueifando na horta

O alumnado de 4º e 5º amosáronnos a súa faceta creativa compoñendo estas fermosas regueifas.

Premede aquí para escoitalos cantar.

Cambios na horta

Na seguinte presentación podedes apreciar como foi cambiando o aspecto da nosa horta grazas ao traballo desenvolvido ao longo do curso por todo o alumnado do centro.

Cuestionario de observación da horta

A continuación tedes un cuestionario para cubrir conxuntamente todo o alumnado do voso curso.

Resolvendo liortas na horta

Con motivo do día da paz, o alumnado do cole puxo en práctica a resolución pacífica de conflitos ata coas hortalizas da nosa horta...

Pinchando nas imaxes podedes ver as historia que foron creando nos diferentes cursos.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

PAUTAS LECTOESCRITURA

Dende o departamento de orientación, comparten unhas pautas que poden sernos moi útiles.

TAREFAS DE REPASO

Entrando no blog da biblioteca (A casa de Pulpi) poderedes ver as tarefas dos distintos cursos para traballar na casa.

AVISO DA SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA

Atendendo as instrucións sobre o Coronavirus dadas polas administracións públicas, suspéndense as actividades lectivas e extraescolares a partires do luns 16- 03-2020 ata o día 30-03-2020, ámbolos dous incluídos.
En próximos días poñeremos na Web do Centro, actividades por cursos para que o alumnado poida facer tarefas de repaso dende a casa.
Queremos recordarvos que o prazo de presentación de solicitudes de admisión amplíase unha semana máís, dende o reinicio das clases.
Para calquera dúbida podedes utilizar o correo electrónico do centro: ceip.santiago.apostolo@edu.xunta.es  ou o número de teléfono 881-930336.

Atentamente,
A Dirección do Centro

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

ADMISIÓN DE ALUMNADO

PROCEDEMENTO ADMISIÓN DE ALUMNADO E MATRÍCULA 2020-2021

CALENDARIO DE ACTUACIÓNS:

Regulado por:

• Decreto 254/2012 do 13 de decembro polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica so 2/2006, do 3 de maio de educación.

• ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• Corrección de erros. ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a O. do 13 de marzo de 2013.

1- 17DE FEBREIRO

RESERVA DE PRAZA NO CENTRO DE ORIXE (CENTROS ADSCRITOS: Escola Infantil de O Seixo: Centro adscrito ao noso// CEIP. Santiago Apóstolo: Centro adscrito ao IES de Mugardos).

O alumnado matriculado ten garantida a praza de permanencia. De presentar solicitude noutro Centro deberá comunícalo ao mesmo tempo ao Centro de orixe.

ÚLTIMA SEMANA DE FEBREIRO

SORTEO PÚBLICO A EFECTOS DE DESEMPATE (feito pola Consellería)
 ANTES DO 1 DE MARZO

PUBLICACIÓN DAS VACANTES DISPONIBLES NO CENTRO
 1 AO 20 DE MARZO

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN (asinada polos titores que teñan a patria potestade)

Poden cubrir o formulario de admisión na páxina https: //www.edu.xunta.es/admisionalumnado/a través do menú Solicitudes - Admisión - Crear solicitude de admisión.

Feito iso poden optar por:

Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo que escollan para o seu fillo ou filla en primeiro lugar.

Se dispoñen de certificado dixital, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

Tamén poden cubrir o formulario ED550A proporcionado polo Centro escolar

23 DE MARZO AO 13 DE ABRIL

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN PARA A APLICACIÓN DO BAREMO NO CASO DE MAIOR DEMANDA QUE OFERTA DE PRAZAS

ANTES DO 25 DE ABRIL.

PUBLICACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS PRAZO DE 5 DIAS PARA RECLAMACIONS. Prazo de 5 días para a resolución das reclamación.

ANTES DO 15 DE MAIO

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS

0-30 DE XUÑO

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

NOTA INFORMATIVA:

Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, a infracción desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS QUE OFRECE O CENTRO:

-Transporte Escolar

-Comedor (xestionado polo Concello de Mugardos)

-Servizo de Madrugadores (xestionado polo Concello de Mugardos)

-Actividades Extraescolares (xestionadas pola ANPA)

DÍA DA PAZ "KILOMETROS DE SOLIDARIEDADE"

Un ano máis, toda a comunidade educativa do noso centro participará nunha carreira solidaria, para colaborar coa ONG Save the children.

Nesta ocasión os fondos recadados irán para axudar a nenos e nenas que tiveron que fuxir do seu país Myanmar, e agora están nun campo de refuxiados en Bangladesh.

Así queremos celebrar un día de festa e de deporte sen olvidar que tod@s os nen@s do mundo teñen os mesmos dereitos e que tamén está na nosa man axudar.

Se pincha aquí tedes máis información e recursos.