Curso 2012/2013

LIBROS DE TEXTO

A relación de libros de texto para o  vindeiro curso está exposta tanto no taboleiro de fóra do colexio coma no do interior.

Asi mesmo, quedan reflectidos no arquivo adxunto.

O resto de material que precise o alumnado solicitaráselle en setembro.

RELACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2013-2014

ACORDOS CONSELLO ESCOLAR

Na última xuntanza do Consello Escolar acordouse por unanimidade:

• solicitar unha sección bilingüe para impartir a área de Plástica en Inglés.
  • solicitar a subvención que vén de publicar o Concello para actividades  e  saídas culturais.

O prazo para a primeira das solicitudes abrangue ata finais de maio; o da segunda, remata o 30 de abril.

PRAZO PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO

No documento adxunto pode verse a información que, sobre a admisión do alumnado para o vindeiro curso, está exposta no taboleiro do centro.

Este ano o prazo de admisión vai do 5 ao 17 de abril, ambos incluídos.

PREMIO CURTAS DE ANIMACIÓN

O noso Centro atópase entre os sesenta selecionados para participar na convocatoria de premios para curtas de animación en galego, elaboradas no marco do programa Nós tamén creamos!

Estes premios están promovidos pola Secretaría Xeral de Política Lingüística, na edición correspondente ao curso 2012 / 2013, para centros de Educ. Infantil e Primaria.

DATAS DE AVALIACIÓNS

1ª AVALIACIÓN: MES DE DECEMBRO

CICLO DATA
INFANTIL 10
1º - PRIMARIA 12
2º - PRIMARIA 12
3º - PRIMARIA 17

2ª AVALIACIÓN: MES DE MARZO

EXPOSICIÓN: "ADOPCIÓN: LA MIRADA DE LOS PROTAGONISTAS"

02/04/2013 12:00
16/04/2013 13:00
Etc/GMT+2

A exposición que a Fundación Mª Xosé Xove nos concedeu sobre "Adopción: A mirada dos protagonistas", prevista nun primeiro momento para dispor dela entre o 11 e o 22 de marzo, queda aplazada para o mes de abril, do 2 ao 16.

VISITA DO XEFE TERRITORIAL DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

20/02/2013 00:22
Africa/Addis Ababa

O 20 de febreiro, ás dez da mañán, recibiuse no Centro a visita do Xefe Territorial da Consellería de Educación, D. Indalecio Cabana. A visita estaba motivada polas reiteradas peticións que desde o Colexio se levan feito á esa Xefatura de cambiar a carpintería exterior do mesmo, por canto as ventás existentes son de tan ínfima calidade que non aíllan en absoluto, ocasionando un gasto excesivo en calefacción.

"NAVEGANDO CON RUMBO"

04/02/2013 16:00
04/02/2013 17:00
Africa/Addis Ababa

Un mestre de Riveira ofreceuse a impartir unha charla ao alumnado dos 2º e 3º ciclos de Primaria sobre a seguridade na rede.

Está aínda recente a charla impartida pola Garda Civil sobre esta temática, pero, neste caso, profundarase sobre as redes sociais.

Terá lugar na biblioteca do Centro, de 16:00 a 17:00 horas.

Coma sempre, poden asistir os pais, nais ou titores do alumnado que o desexen.

ACORDO DO CONSELLO ESCOLAR

INFÓRMASE que en reunión do Consello Escolar, celebrada o 21 do presente mes, acordouse solicitar ao Concello o arranxo do patio de recreo de Infantil.
Esta petición vén motivada polo deterioro do terreno no que se ubica, ocasionado, probablemente, pola acumulación de auga da chuvia sen ter esta unha vía de saída adecuada.
O Sr. Alcalde e o arquitecto do Concello xa estiveron comprobando as condicións nas que se atopa este espazo de recreo.