R/ Santa Irene SN CP 15970 Porto do Son Tf. 881 866 854 E-mail ceip.santairene@edu.xunta.es Código centro 15013977

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

No arquivo adxunto poden consultar a LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020-2021

ORLA DE SEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Todo o claustro do Ceip Santa Irene quere felicitar ao alumnado que este ano remata Sexto curso de Primaria.

Desexamos que esta nova etapa que comezades estea chea de ledicia e que os bos recordos do voso paso polo colexio vos acompañen sempre.

Moita sorte!

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA O VERÁN

Estimadas familias.

No apartado BIBLIOTECA/ RECOMENDACIÓNS podedes consultar as recomendacións de lectura que propón o Equipo da Biblioteca.

Desfrutade dunha boa lectura!!

Listas de Admitidos curso 2020-2021

Están publicadas no taboleiro de anuncios do colexio as listas provisionais de admitidos para o curso 2020-2021. Tódalas solicitudes foron aceptadas.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2020/21)

Estimadas familias.

Desde o 20 de maio ata o 19 de xuño estará aberto o prazo para solicitar as axudas para adquirir libros de texto e material escolar (curso 2020/21).

Poderán presentalas telemáticamente ou presencialmente no propio centro en horario de 10.30 a 12.30.

Poden consultar a convocatoria na seguinte páxina:

Adxuntamos anexos de solicitude para imprimir.

*Lembren que a situación excepcional xerada polo COVID, obríganos a extremar as medidas de hixiene e a respetar as distancias.

Moitas grazas pola súa colaboración.

VÍDEO-CONTO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS 17 DE MAIO 2020

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS !!

O alumnado de 6º de primaria

quere compartir con todos nós

no Día das Letras Galegas,

este fermoso vídeo-conto

"O Coelliño Branco".

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2020-2021

Aberto o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020-2021, do 11 ao 18 de maio, inclusives.

Horario de atención ao público de 10:00 a 13:00

INFORMACIÓN IMPORTANTE EN RELACIÓN COA SITUACIÓN CREADA POLO COVID-19

Debido á situación de excepcionalidade xenerada pola pandemia do coronavirus (COVID-19), mentras dure esta empregaranse como canles de comunicación entre as familias e o profesorado as seguintes:

-Correo electrónico, facilitado polo profesorado ao comezo desta situación.

-Espazo Abalar.

Para calquera dúbida e/ou consulta, pode recurrirse ao teléfono do centro 881866854, en horario de 10:00 a 13:00, ou ao correo electrónico do centro ceip.santairene@edu.xunta.es.

English review

Aquí tedes un vídeo sobre os animais en Inglés.

PARA MÁIS CONTIDOS...

PINCHADE NA ENTRADA DE "ÁREAS - LINGUAS ESTRANXEIRAS"

E SEGUÍDENOS CADA DÍA.

STAY HOME!!

KISSES FROM YOLANDA AND LUZ.