Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

El principe ceniciento

Sandra,Iker, Brais e Dayana na materia de "Valores cívicos e sociais" elaboraron a fermosa historia de "El príncipe ceniciento". Un duro traballo no que ademais de facer as ilustracións deste conto traballaron os valores que con eles conleva e gravaron tamén os audios.
Esperamos que vos guste!

Tótems

Luna Bailarina,  Cabalo LocoZorro SaltarínPrincesa IndiaCorazón AzulTortuga EequenaOso Brillante,Toro SentadoFlor del vientoÁguila Dorada...estiveron elavorando os seus totem Indios a pasada semana... cos seus cantos a ritmo de "ortan chirivi" invocaron a lorenzo para que non nos olvidara!

We´re Going on a Little Bear Hunt

The five year old kindergarten class enjoyed performing 'We're going on a Bear Hunt" by Michael Rosen. We hope hope you all enjoy their performance too  as they swishy-swashy and splash-splosh through the school corridor.⁠⁠⁠⁠

Letras Galegas 2017

O pasado 16 de maio celebramos no cole o día das letras galegas, e como xa ven sendo tradición na nosa escola fixémola cunha xincana!

Para quen non sepa como funciona, é un xogo de pistas que te levan a realizar probas relacionadas co autor homenaxeado, Carlos Casares. É unha actividade na que participan nenos e nenas de todas as idades, e todos e todas son imprescindibles...e o traballo en equipo é a fórmula para poder gañar!
Foi unha tarde moi entretida!
Ao final o grupo gañador foi "Rosalía de Castro", formado por Juanma, Naiara Cambeiro, Eloy, Ánxela, Yoel,, Uxía, Martín, Érika Álvarez, Leticia e José Antonio. Noraboa campións! Puideron disfrutar dun gran tesouro pero... compartiron parte do botín con todo o colexio!

Campionato Provincial Atletismo en Pista

O pasado 20 de maio tivo lugar, na Pobra do Caramiñal, o Campionato Provincial de Atletismo en Pista.

O noso alumnado conseguiu uns magníficos resultados:

• Pablo Costa Carabel: 1º na proba de 1000 metros lisos, categoría benxamín e, polo tanto, CAMPIÓN PROVINCIAL.

• Pablo Costa Carabel: 2º na proba de lanzamento de peso, categoría benxamín.
  • Samuel Lema Pereira: 3º na proba de lanzamento de peso na categoría alevín.
  • Samuel Lema Pereira: 11º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Ainhoa Trillo Pousa: 8º na proba de 60 metros lisos, en categoría alevín.
  • Carla Arias Quintáns: 12º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Carlos Costa Carabel: 6º en 1000 metros lisos, na categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 5º en lanzamento de martelo, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 9º en lanzamento de disco, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 10º en lanzamento de peso, categoría infantil.

O MAR NA ESCOLA 2017

Alumnado