Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

Guía de lectura para a Paz

Visita de Papá Noel

O pasado 20 de decembro tivemos unha visita moi especial no noso cole: recén chegado dende o Polo Norte, Papá Noel estivo con nós para poder facerlle entrega das nosas cartas ou contarlle os nosos desexos de Nadal! Aquí vos deixamos un vídeo cunhas cantas fotos que sacamos. Esperamos que vos gusten.
Ah! E queremos darlle moitísimas grazas a "Papá Noel" por acompañarnos neste día tan especial para todos os pequen@s!

Festival de Nadal

Deixámosos aquí unhas cantas fotos do festival de Nadal que celebramos o pasado mércores! Non temos fotos da chocolatada, pero si do xantar do día anterior, onde comimos de marabilla!
Bo Nadal a tod@s!

Postais de Nadal

Como vén sendo tradición xa no noso cole, este ano tamén realizamos un concurso de postais de Nadal. Este ano establecemos catro categorías: infantil, primeiro e segundo, terceiro e cuarto, e quinto e sexto. As postais de Educación Infantil foron realizadas no fogar coa axuda das súas familias, e dende aquí lle queremos dar as grazas a todas elas pola súa participación!
Aquí vos deixamos un vídeo con todas as postais participantes, e mañán no festival sabremos os gañadores. Moita sorte a tod@s!

Campo a través - Fase Comarcal

O 16 de decembro tivo lugar en Cee a fase comarcal de campo a través organizada pola Secretaría Xeral para o Deporte.

O noso centro acudiu a esta proba acadando uns excelentes resultados.

Guía de lectura para o Nadal

Polo Nadal, o mellor agasallo, un libro

“Un libro é un regalo estupendo, porque moitas persoas só len para non ter que pensar” (André Maurois)

Maruxa

Para ver a entrada no noso blog de "Maruxa" fai clic aquí.

A casa do patrón

Para ver a entrada do noso blog sobre "A casa do Patrón" fai clic aquí.

We can cook!

Thursday, 17th of November 2016.

And a lot of fun!

Blog do centro