Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

Maruxa

Para ver a entrada no noso blog de "Maruxa" fai clic aquí.

A casa do patrón

Para ver a entrada do noso blog sobre "A casa do Patrón" fai clic aquí.

We can cook!

Thursday, 17th of November 2016.

And a lot of fun!

Separemos ben, reciclaremos mellor

O pasado 11 de novembro tivo lugar no CEIP Santa Eulalia de Dumbría unha sesión tipo enmarcada na Campaña "Oportunidades Galicia-Separemos ben, reciclaremos mellor", que constaba dunha charla teórica interactiva e unhas actividades prácticas:

Taller "Día de Código en tu cole - Educar para innovar"

Froito da colaboración entre o Concello de Dumbría e o Europe Direct A Coruña - Deputación da Coruña, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria participou hoxe, mércores 19 de outubro, na actividade "CodeWeek 2016, Semana Europea da Programación" co obradoiro "Día de código en tu cole. Educar para innovar".

O obxectivo deste obradoiro era que o alumnado traballara as súas competencias e habilidades tecnolóxicas a través dun papel activo que lles permitira adentrarse no mundo da programación.

Revista "Cousiñas" curso 2015-2016

Podes ver a revista "Cousiñas" do pasado curso escolar facendo clic aquí.

Menú outubro

Que aproveite!

Profesorado para o curso 2016/2017

• Dna. Alba Carril Casanova: titora de infantil A (3-4 anos).
  • Dna. Leticia Domínguez Domínguez: titora de infantil  B (5 anos).
  • D. Emma Rodríguez Hernández: titora de 1º e 2º de primaria e mestra de música.
  • D. Pedro Romero Lago: titor de 3º e 4º de primaria.
  • D. Emilio José Díaz Rodríguez: titor de 5º e 6º de primaria.
  • D. Daniel Mato Neira: mestre de Educación Física.
  • Dna. Eva María Bastón Martínez: mestra de Pedagoxía Terapeútica.
  • Dna. María Ángeles Tubío Froján: mestra de lingua estranxeira (inglés).
  • Dna. María del Carmen Amado Ceán: mestra de Audición e Linguaxe (mestra itinerante co "CEIP Praia de Quenxe" de Corcubión).
  • Dna. María Rosario Vázquez Freire orientadora (mestra itinerante co "CEIP Praia de Quenxe" de Corcubión).
  • Dna. Zoila Piñeiro Sendón: mestra de relixión (mestra itinierante co "CEIP de Vilarmide").

VI Semana do Libro

Agora si que si! Deixámosvos un vídeo resumo da nosa "VI Semana do libro".
Dende o colexio queremos agradecerlle aos contacontos e escritores e escritoras a súa presenza no cole, aprendímos moitísimo con vós e pasámolo pipa! E tamén queremos agradecerlle ásfamilias que nos acompañaron nesta semana para facer máis rica esta experiencia. Sodes uns valentes!
Moitísimas grazas a tod@s!

Blog do centro