Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

Quen dixo medo?

O mércores 21 de febreiro tivo lugar no CEIP Santa Eulalia de Dumbría, a través da Deputación da Coruña e do Concello de Dumbría, unha serie de contacontos e obradoiros de manualidades para o alumnado de Educación Infantil. Ademais, os cursos de 4º e 5º de Educación Primaria desenvolveron unha xincana coeducativa "Sen violencia, sen medo".

CAMPIONATO GALEGO DE CAMPO A TRAVÉS

O 17 de febreiro tivo lugar na Pobra do Caramiñal o Campionato Galego de Campo a Través, onde Pablo Costa Carabel, alumno do CEIP Santa Eulalia de Dumbría, acadou un máis que meritorio oitavo posto na categoría alevín masculino. Noraboa Pablo!

Aberto o prazo de reserva de matrícula 2018/2019

Aberto o prazo de reserva de matrícula para o próximo curso!

Descarga do impreso

Paz 2018