Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

Campionato Galego Atletismo en Pista

O sábado 9 de xuño tivo lugar no Centro de Tecnificación Deportiva en Pontevedra o Campionato Galego de Atletismo en Pista.

Na categoría alevín, participaron Martín Castiñeira Sánchez, que quedou 17º en lanzamento de pelota e, Pablo Costa Carabel, que quedou 3º na proba de 500 metros lisos:

Fondo solidario de libros de texto - Axudas libros de texto - Material escolar

O 21 de maio saíu publicado no Diario Oficial de Galicia a Orde do 09 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/2019.

Pode consultar a orde premendo aquí

Pode descargar os impresos premendo aquí

O prazo para presentar solicitudes remata o 22 de xuño de 2018 (este incluído)

Campionato Provincial Atletismo en Pista

O sábado 19 de maio tivo lugar o Campionato Provincial de Atletismo en Pista onde acadamos uns magníficos resultados:

Martín Castiñeira Sánchez, campión provincial alevín de lanzamento de pelota:

Pablo Costa Carabel, subcampión provincial alevín 500 metros lisos:

Andre Rey Barcia, 9º posto en lanzamento de peso alevín:

Samuel Lema Pereira:

10º posto, en lanzamento de peso infantil

8º posto, en lanzamento de xavalina infantil

Letras Galegas 2018

O mércores 16 de maio, co motivo da celebración das Letras Galegas, realizamos unha gymkhana con diferentes probas en torno á figura de María Victoria Moreno:

VII Semana do Libro CEIP Santa Eulalia de Dumbría

Durante a semana do 23 ao 27 de abril celebrouse a VII Semana do Libro do CEIP Santa Eulalia de Dumbría.

Organizouse un concurso literario no que participou todo o alumnado no noso centro. Os gañadores foron os seguintes:

Marcos Lista - 3 anos

Mireia Trillo - 4 anos

Antón Montes - 5 anos

Mireia Traba - 6 anos

Eva Costa - 7 anos

Asier López - 8 anos

Uxía Felpete - 9 anos

Lucía Fernández - 10 anos

María Domínguez - 11 anos

Ademais, o xoves 26 de abril, a través do Concello, tivemos un espectáculo máxico-lingüístico "Lingua do país" por Martín Camiña, con asombrosas ilusións con cartas, cordas...

Por último, o venres 27 de abril, tivemos a visita de Rocío Leira, que realizou un obradoiro literario co alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria:

Semana da Prensa

O alumnado de 3º curso de Educación Primaria realizou o seguinte traballo co motivo da Semana da Prensa:

Día Internacional da Muller

O alumnado da área de Alternativa de 3º/4º elaborou o seguinte mural co motivo do Día Internacional da Muller o 8 de marzo:

Día de Rosalía de Castro

O alumnado do CEIP Santa Eulalia de Dumbría, co motivo da celebración do día adicado a Rosalía de Castro o 24 de febreiro, elaborou o seguinte mural:

Concerto didáctico

O pasado 2 de marzo o CEIP Santa Eulalia de Dumbría asistiu a un concerto didáctico que tivo lugar na Casa de Cultura de Cee.