Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

Revista "Cousiñas" curso 2015-2016

Podes ver a revista "Cousiñas" do pasado curso escolar facendo clic aquí.

Menú outubro

Que aproveite!

Profesorado para o curso 2016/2017

• Dna. Alba Carril Casanova: titora de infantil A (3-4 anos).
  • Dna. Leticia Domínguez Domínguez: titora de infantil  B (5 anos).
  • D. Emma Rodríguez Hernández: titora de 1º e 2º de primaria e mestra de música.
  • D. Pedro Romero Lago: titor de 3º e 4º de primaria.
  • D. Emilio José Díaz Rodríguez: titor de 5º e 6º de primaria.
  • D. Daniel Mato Neira: mestre de Educación Física.
  • Dna. Eva María Bastón Martínez: mestra de Pedagoxía Terapeútica.
  • Dna. María Ángeles Tubío Froján: mestra de lingua estranxeira (inglés).
  • Dna. María del Carmen Amado Ceán: mestra de Audición e Linguaxe (mestra itinerante co "CEIP Praia de Quenxe" de Corcubión).
  • Dna. María Rosario Vázquez Freire orientadora (mestra itinerante co "CEIP Praia de Quenxe" de Corcubión).
  • Dna. Zoila Piñeiro Sendón: mestra de relixión (mestra itinierante co "CEIP de Vilarmide").

VI Semana do Libro

Agora si que si! Deixámosvos un vídeo resumo da nosa "VI Semana do libro".
Dende o colexio queremos agradecerlle aos contacontos e escritores e escritoras a súa presenza no cole, aprendímos moitísimo con vós e pasámolo pipa! E tamén queremos agradecerlle ásfamilias que nos acompañaron nesta semana para facer máis rica esta experiencia. Sodes uns valentes!
Moitísimas grazas a tod@s!

VI Semana do Libro: Rivadulla Corcón e Miro Villar

Onte deu comezo  a "VI Semana do Libro", que como ven sendo xa habitual celebramos no colexio ao redor do 21 de abril. Aquí vos deixamos un par de instantáneas da xornada de onte, onde os nenos e nenas de quinto e sexto de primaria tiveron a visita de dous autores:Rivadulla Corcón e Miro Villar. Moitas grazas por acompañarnos!

Máis adiante ensinarémosvos máis fotografías desta e doutras xornadas.

Comeza a VI Semana do Libro!

Menú do comedor do mes de abril

Primeiro día de 5º-6º de "O mar na escola"

Charla Enerxías Renovables

Blog do centro