Blogues

Apertura do prazo de matrícula para o curso 2016/2017

Ponse en coñecemento de todos os interesados que dende o 1 ata o 29 de MARZO permanecerá aberto o prazo de matrícula no CEIP Santa Eulalia de Dumbría para o vindeiro curso académico.

A matrícula formalizarase en horario de Secretaría (de 12:30 a 13:30) aportando a seguinte documentación:

ü  Instancia de solicitude debidamente cumprimentada (podedes descargala facendo clic aquí ou ben recollela en secretaría)

ü  Fotocopia do DNI do pai e da nai.
ü  Fotocopia das páxinas do libro de familia cos datos dos pais e do alumno/a.
ü  Fotocopia do certificado do empadroamento, que deberá solicitarse no concello.
ü  Fotocopia da cartilla sanitaria do alumno.

ü  Fotocopia da cartilla de vacinación

A mestra Tomasa

O pasado mércores tivemos unha visita moi especial!  Grazas á área de Lingua da Deputación de a Coruña e ao Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Dumbría, a compañía de teatro "Duende Sico" convertiu o noso cole nun bosque encantado cheo de historias e música en directo! "A mestra Tomasa" foi unha divertida obra de teatro onde o pasamos xenial escoitando divertidos contos. E ademais, os maiores do cole puidemos elaborar uns fermosos marcapaxinas.

Coa lingua fóra

O MAR NA ESCOLA 2017

Hoxe tivo lugar, no CEIP Santa Eulalia de Dumbría, unha charla dirixida ao alumnado que vai participar una ano máis no programa "O mar na escola-Xogando co vento".

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-2018

O prazo de presentación de solicitudes abrangue do 1 ao 20 de marzo. As solicitudes poderán realizarse de xeito telemático a través da aplicación "admisionalumnado" da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ou poden presentarse no propio centro.

A normativa do proceso está contemplada pola Orde do 12 de marzo de 2013 modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017.

Descargue desde aquí o impreso de solicitude de matrícula

Campeonato Provincial Campo a través

Pablo Costa Carabel proclamouse CAMPIÓN PROVINCIAL de Campo a través. Noraboa Pablo!

Día escolar da non violencia e da paz

O pasado 30 de xaneiro celebrouse o "Día escolar da non violencia e da paz", e para levar a cabo esta conmemoración no noso cole fixemos varias actividades.
O propio día elaboramos uns bandeiríns cos que agora decoramos os corredores: na planta baixa temos pombas e no piso de arriba "mans brancas pola paz".
Como ese día estaba chovendo non puidemos facer a seguinte actividade, que pospuxemos ata que mellorou o tempo. Nesta ocasión tiñamos desexos de paz escritos en corazóns que colgamos nas árbores e esperemos que se cumpran!

Campeonato Intercomarcal Campo a Través

Pablo conseguiu clasificarase para o Campionato Provincial ao quedar 2º na súa proba!

Guía de lectura para a Paz

Alumnado

Pais/Nais