E. INFANTIL

8 DE MARZO, AS MAMÁS PARTICIPAN NAS CLASES

DEIXAMOSVOS UN PEQUENO VÍDEO HOMENAXE AS MAMÁS QUE NOS VISITARON O DÍA 8 DE MARZO.

CONTÁRONNOS UN MONTÓN DE COUSAS DAS SÚAS PROFESIÓNS, DOS SEUS ESTUDIOS, E DAS SÚAS TAREFAS DIARIAS.

FOI MOI INTERESANTE.

MOITAS GRACIAS A TODAS.

UNHA VIAXE MOI ESPECIAL

O ALUMNADO DE 3-4 ANOS COMPARTIO UNHA VIAXE MOI ESPECIAL COS COMPAÑEIROS DE 4º DE PRIMARIA.

OS NENOS DE 3-4 ANOS VISITARON A BIBLIOTECA JUAN COMPAÑEL E O ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA VISITOU O CENTRO DE INTERPRETACIÓN DAS ILLAS ATLÁNTICAS NO CASCO VELLO.

FOI UNHA XORNADA MOI ESPECIAL.

A NENA E O GRILO NUN BARQUIÑO

'A nena e o grilo nun barquiño' é unha obra moi famosa de Magín Blanco que agora chega ao teatro, nunha adaptación que combina música e texto no escenario.

O alumnado de 6º de Infantil estivo no teatro a Fundación, mirade que ven o pasaron.

TENDEMOS ROUPA POLA PAZ

HOXE 30 DE XANEIRO, CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ.

ESTE ANO ELABORAMOS UNHAS CAMISETAS POLA PAZ

E TAMÉN  BAILAMOS E CANTAMOS POR UN MUNDO MELLOR E EN PAZ

VENRES GASTRONÓMICO NO SAN SALVADOR

O ALUMNADO DE INFANTIL, 1º E 4º DE PRIMARIA PREPAROU UN VENRES MOI GASTRÓNOMICO NO COLE.

DEGUSTACIÓN DE OVOS FROZEN PARA TODO O ALUMNADO NO RECREO.

BROCHETAS DE FRUTA CON CHOCOLATE NA CLASE DE 1º DE PRIMARIA

ZUMOS EN 4º DE PRIMARIA COA COLABORACIÓN DAS FAMILIAS

UN NOVO COMPAÑEIRO NA CLASE DE 5 ANOS

MIRADE O NOVO COMPAÑEIRO DA CLASE DE 5 ANOS.

LASAÑA

TRABALLANDO O SAMAÍN

Ahí vén o Samaín

Na aula de 5 anos, (a aula dos/das exploradores/as), celebramos o Samaín moi terroríficamente…

Aprendimos que o Samaín vén dos Celtas, que era un rito moi antigo e importante. Del derivou ao Halloween, e que tanto as cabazas coma o xogo do truco/trato ou mesmo disfrazarse provén dos Celtas; porque eles o facían hai miles e miles de anos antes.

Traballamos moito, fabricamos unhas espantosas…..PERIGOSAS, FACHENDOSAS E  RUIDOSAS ARAÑAS!!!

DEDOS DE BRUXA

O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL PREPAROU UNHA RECEITA MOI ESPECIAL PARA Ó

SAMAÍN

TALLER DE COCIÑA EN INFANTIL

En infantil temos un taller de cociña, onde aprendemos non soamente sobre os alimentos que comemos senón tamén aproveitamos o que nos ofrece o noso entorno: A Horta e os animais que nela conviven,  neste caso, as galiñas.

Con ovos de nosas galiñas de Mos, fixemos uns pitiños e canarios moi chulos (animais que temos de mascota nas aulas de infantil), además despois de facelos nolos comimos!!…..estaban riquíííísimos.

Aquí deixamos algunhas fotos para que vexades

INVESTIGAMOS E EXPERIMENTAMOS….”O TRUCO DO ALMENDRUCO”:

Se o ovo afunde esta bó porque é fresco