INFORMACIÓN DESTACADA

INFORMACIÓN IMPORTANTE

- Para a consulta de calquera dúbida a nivel xeral poñemos a disposición das familias o correo ceip.sansalvador@edu.xunta.es, así mesmo está activo o teléfono do centro de 10:00 a 12:00.

- Recordámoslles  a  aquelas  familias  beneficiarias de bolsas  de comedor escolar,  que a  Xunta de Galicia  establece un  prazo  para a presentación  de solicitudes para atender ao pagamento das compensacións dende o 30 de marzo ao 6 de abril, que deben solicitar as propias familias de xeito telemático (PICA AQUÍ)

- Así mesmo, prégase que cada familia lle envíe as titorías dos seus fillos un correo electrónico a través do cal poidan enviarlle o venres (3 de abril) os boletíns de notas correspondentes ao 2º trimestre.

Para aquelas dúbidas concretas sobre as actividades ou tarefas enviadas ao alumnado, podedes poñervos en contacto con cada un dos  mestres do centro no seu correo electrónico (publicado nesta mesma páxina web anteriormente).

ÁNIMO A TODOS! CADA DÍA QUEDA MENOS PARA RECUPERAR A NORMALIDADE!Sorriso