ORGANIZACIÓN DO CENTRO ESCOLAR SEGUNDO O PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19

Segundo o protocolo de protección e o plan de adaptación do CEIP Plurilingüe San Roque de Darbo á situación COVID19, informamos dos cambios que haberá con respecto ás entradas e saídas do centro escolar; así como, dos aspectos máis significativos de organización respectando as directrices do "PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021".

Co fin de facilitar o desenvolvemento do plan, solicitamos ás familias ou representantes legais do alumnado ler detidamente as instrucións dadas facendo clic no documento adxunto que abaixo figura.

AdxuntoTamaño
32-NORMAS_resumidas_familias.pdf600.9 KB